Sıcak ve ateşli bir gecenin sabahında yolla çıktık. Arabayla gidelim diyen aklıma binbir küfrü bir ediyorum. Evet kendi kendime sövüyorum yetmiyor yanımda bana bakıp pis pis sırıtan adama da sövüyorum. Ne vardı uçakla gitsek yok neymiş etrafı gezecekmişim peh... Sadece olacak olanı biraz daha geciktirmeye çalışıyorum ama bu bütün gece içimden geçen bir öküz yüzünden kıçımın üstüne bile oturacak halim yok.
Sevgilim sakin ol lütfen hepsi gayet iyi insanlar biliyorsun biraz dinlen hem uykusuzluk sende ekixtra sinir yapıyor.
Bütün sinirime rağmen beni güldüren adamı her şeye rağmen herkese rağmen seviyorum bu yüzden değilmi zaten böyle bir şeyi kabul etmem.
Tamam nekadar var daha yolumuz?
4 saat sürer bebeğim sen uyu. Diyip dulaklarımızı buluştu her saniye derinleşen öpüşmemizi öksürük sesleri gelince sonlandırmak zorunda kaldık.
Aile var aile ayıp yetmedi mi bütün gece? Gerçi sizde haklısınız aile evinde böyle rahat olamazsınız. Dedi ezgi onun söylemesi ile bir an unuttuğum gerçek tekrar yüzüme çarptı.
Of Sertaç offfff biraz uyuyayım uyandır sonra.
Tamam bebeğim uyu sen.
Tıpkı bir bebek gibi uyutulduğum uykudan resmen kafamda davullar çalarak uyandım.
Aşkım kafam akşamdan kalma gibi resmen davul zurna çalıyor kafamda dedim esneyerek.
Kahkahası ile arabayı inleten ezgi ile biraz daha kendime geldim.
Araba yavaşlayıp bahçe kapısını geçti davul sesleri kafamda değil evin avlusunda çalıyordu ve en az 100 kişi halay çekip alkış tutuyordu üstümdeki şaşkınlığı atlatamadan ezgi hadi geldik seni hemen toparlayalım dedi..
Ben karşımdaki görüntüye şokla bakarken aslında sertaçın sadece küçük bir tanışma yakın akrabalar olacak dediği olayın öyle olmadığı nı anladım.
Araba durur durmaz kapısı açıldı önden Sertaç indi sonra ezgi en son üstümdeki şaşkınlığı atıp bende inmek için hareket ettim daha ayağım yere değmeden inme diye bağıran teyzeyle olduğum yerde kala kaldım. İndirmelik iste gelin hanım!!!
Şaşkın şaşkın bana soylenen ve birbirine karışan sesleri anlamlandırmaya çalışırken elimi tutan sertaça baktım.
Bu arada nerden geldiğini bilmediğim 2 koyun ayaklarımızın dibine yatırılmış bekliyordu sanırım kesilip kanı falan sürülecekti.
Sertaç bana baktı sesini oldukça gür çıkardı ve ben eşime ömrümü, aşkımı, sadakatimi, İndirmelik olarak veriyorum. Benim olan herşey onundur. Dedi ve alkış tufanı koptu.
Okadar duygulandım ki gözlerim doldu ama ağlayamazdım yoksa makyajım akardı. Offf ne zormuş.
Hanım ağam siz gelininize İndirmelik ne veriyorsunuz dendiğinde herkesin baktığı yere baktım yanındakilerin yardımı ile ayakta duran kadın bana baktı ve ben gelin hanıma İndirmelik olarak tepe bağı ve deniz kenarındaki evi veriyorum dedi.
Ben şaşkınca bakerken Sertaç elimi sıktı sanırım bu inmem gereken andı. Ayaklarım yere değdiği an koyunları kestiler akan kan doktor olsam da kaldırabilceğim bir şey değildi ve midem bulandı. Sertaça sırtına doğru çevirdiğim başım öne çekildi az önce bana inme diye bağıran teyze kana bulanmış parmağını önce benim anlıma bastırdı. Sonra diğer kurbana eğilip diğer parmağına değen kanı sertaçın anlına değdirdi. Zılgıt çekip gelin hanım hayırlı olsun bereketli olsun dedi...
Karşımda duran kadına doğru yürüdüm sertaçla elini uzattı öpüp başıma koydum.
Hoş geldin kızım evine artık gözüm arkada kalmaz oğluma iyi bakacak gibisin. Ölmeden düğününüzü de yaparsam benden mutlusu olmaz dedi.
Gülümsemeye çalışıyordum uyanalı 30 dk olmuştu ama ben hala rüyada olduğu mu düşünüyorum böyle bir şey olamaz değil mi? Bir dakika düğün mü????Uzun zaman oldu görüşmeyeli umarım bu çifti özlemişsinizdir..
İndirmelik :gelin yeni geldiği eve arabadan yada attan inmiyor. damadın ailesi de geline hediye veriyor.
Yorum yapın oy atın yazmaya heves olsun öpüldünüz🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
annemin erkek gelini
RomanceDeniz ve sertaçın eğlenceli ve aşk dolu hikayesi... Ben o gelinliği ölsem giymem Sertaç beni deli etme okadar da değil artık... Sevgilim lütfen annem nasıl da mutlu çok görme..