childhood memories

1.5K 86 31
                                    

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🅾🅽🅴





Zawi zetin a nu awmah chuan a bei hle hle a, dik tak chuan an awmna hmun thar tur chu a ning nghal ringawt a pa hna avang chuan thingtlang lamah an insawn a, an chhuah dawn chuan nasa takin a nuar a tap bawk naupang kum 6 mi lek zakzum em em bawk si tan chuan peihawm loh tur tak ani a thian neihchhun ve liau2 a kalsan a chuvang a nuar ta chu ani. An inluah turah chuan chu khaw hruaitute te chuan an lo hmuak a, tichuan an bungrua tur chu an thiar ta ngauh2 a. Nu chuan a fapa chu alo ti mu ve mek bawk a.

Tlai lam alo nih chuan a zualpui chu an tifel ve ta, thingpui no te dawm hoin puitling ho chu an ti ti hlawm a. Mipa naupang 2 leh hmeichhe naupang 1 te chu hlim takin an infiam a, an nu chuan bengchheng lo turin a kap leh zauh thin.

Rei lovah chuan a û te bengchheng thawmah chuan mipa naupang kum 6 mi lek chu tap par chungin alo tho chhuak ve chhat2 a. A nu chuan alo pawm vat a. Rei lovah amu zui leh mai bawk a. Tichuan an ni khat na chu chu khua ah chuan an hmang liam ve ta.

Kar eng emaw zat an awm hnu chuan an tlangnel tawh hle a. Naupang te pawh an school ah thian an nei fir fer tawh a, an naupang ber erawh, ala tlangnel thei hauh lo, pawn a chhuak ngai lova, thian pawh ala siam lo. A û te 2 rualin school a kal ve bauh2 a, kg 1 lek ala ni sia a, amah te chuan class ah a awm ve malh2 thin. He mipa naupang duhawm leh zakzum tak hi Toby Zomuanpuia ani.

Nidang ang bawkin break ah chuan amah chauh chuan a awm leh rak2 a, milem chu a draw malh2 bawk, chutih lai chuan an class room ah chuan ball 1 hi alo lum lut hlawl mai a, a ke bulah tak chuan a ding chat a, rang takin a en ha bawk. "Hey..ball kha min lo pe teh" Titu lam chu a en vat a, kawngka bulah chuan amah aia lian leh upa zawk chuan chiang takin alo en a engmah sawi lem lo chuan a chhar ve mai a, a pet dawn emaw tia inring tak a kawngka lama ding awmna lam chu a pan phei a. "Lo pet mai ta che" A ti vak a, a phu zuk thei, hmanhmawh tak chuan a kal phei ve a, A thleng phei tep tih chuan a ke chhep sualin ball neitu hmaah chuan a tlu ta thlawp a, a tap zui nghal a.

"Jordon tunge tap a" A thiante chuan an lo ti a, chu ball neitu chu Jordon Lalramnghaka ani. A hma a mipa naupang tlu bawk thlawp chu hmanhmawh takin a kai tho vat a, a ball pawh a ngaihsak hman tawh lo, chu naupang kg 1 lek zirlai chu a tap hliam2 a, han thlem mai dan tur a hrelo ani kum 10 mi lek tan chuan thlem vak ngaihna a hre bik lo, chu naupang lah chu ala tap tui nasa mai si "hey tap suh le...tap suh tap suh" Ti chuan a thlem ve hliam2 a a mittui te chu a hruk sak ve bawk a.

"Jordan tinge i vel ami a" A thiante chuan an lo ti tak2 a "vel lo, a tlu a ka hmu ngai miah lo in hria em" A thiante chu a zawt let ha a "hrelo reng2 thlem vat teh sir ten kan velh emaw an ti ang" An lo ti sek bawk a. Jordon-a chuan a hma naupang chu a en a, a mitmu fiah tak leh a biang tai tek leh a hmui sen chek te chuan a nuih a tiza tlat a "lo va infiam ru ball hi la ula ka thlem loh chuan" ati a. A thiante à ve tak2 te chuan ngaihsak lem lo chuan an kalsan ve mai a. Jordon-a a rualpui te aia fing zawk ta chuan kalsan mai chu harsa a ti.

"Le..bang teh mipa i nih kha i khawilai nge na han sawi teh" Dam thlup hian a ti a, Toby chuan fiah mang lo leh irhfiak pah chuan a kut a nat thuin a chhang a, Jordon-a chuan a kut te tak te no tak mai chu a han en sak a alo pil chu niin "lo kal teh" Tiin washbasin awmna lamah a hruai phei a Toby chu tap tawh lo mahse ala inhnit fuih2 a. Jordan chuan a kut chu a han sil fai sak a, a thi ser2 bawk. "Ala na em" A han ti a Toby chuan a mittui hru hna2 chung chuan alu alo bu nghat2 "ka lo chhem ang aw" A ti a Toby kut chu a chhem heuh2 a, Toby chuan a en reng a, angawi hmak bawk.

"A dam tawh em" Jordan-a chuan a han ti leh a a lu alo bu nghat2 a, a tha e. "Tunge i hming ka va hmu ngai lo che ve a" A han ti leh a chu mipa naupang chuan "Toby.. Ka nia" Fiah vak lo chuan a ti tham tiak a. "atha e Toby Jordan-a ka nia"

"Toby.. " Tih ri an hriat chuan an hawi phei dun a Toby û Duati alo ni Toby chuan a û hmel ahmuh chuan a lung chhe tharin tap chung chuan a û chu alo kuah a Duati chuan lo kuah let ve in "bawihte i tap an tia tinge a" A ti vat2 a Toby chhan hma chuan an bula Jordan-a lo thu a hmuh chuan rum taka melhin "Jordan ka nau hi i vel ami a" a ti nghal ngawt, Jordan chuan mak tife in alo en a jordan-a chhan hma chuan Toby chuan " A û.. Ka tlu a chuan.. Chuan.. Hei hian min pui alawm"alo ti vat a. Jordan chu lungawi lo zet chuan a tho daih a Duati chu a inthiam lo deuh a, bakah Jordan te nen hian an in class mate a, "a tha e... Tinge i tluk a, i eng nge na"

𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢 𝙾𝚏 𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚃𝚘𝚋𝚢Where stories live. Discover now