Chapter 18
Toby leh Martin te chuan inhmuh falna hun an nei thei tawh thlawt lo, Ropuia ngei pawh a pa chuan a ring zo tawh tlat lo. Amosa leh Ricky te 2 chanchin chu tunge lo theh darh ni social media ah chuan an sawi duh hle. Amosa pa mi challang ve tak alo no bawk nen a thinrim leh zak lutuk chu a insawh a insawh a an kalna lah an hre der mai silo.
Amosa pa thinrim chuan detective 1 ruai tawpin Amosa leh Ricky te awman chu zawn chhuah tir ngei a tum a, Ropuia, Toby leh Martin-a te pawh a en zui bawk.
Zomuana chetsual hnu damdawiin atang a a chhuah hnu khan Jordan-a chuan a tlawh ta miah lo va, an chhungkaw chungchangah alo buai ve bawk nen a Toby te chhungkua pawh a tlawh khat viau.
Martin-a nu leh pa chu an roomah an inhau a, inchung atangin an fate 2 chuan an lo ngaithla duh reng a. Tunlai an chhungkaw boruak chu rit tak ani, Martin-a pa hian a nupui chu rinawm lo tlatin a hria a chhan pawh, zan lamah a hriat loh hlan a a thawh ruk te leh a hma ang khan inah a awm tam lo hle bawk.
(Martin hian unau aneih leh neih loh ka hre tawh hauh lo😳 nei mai teh se a abt vek tawh)
"Û... Ka nu chuan mipa dang a kawp tak2 ami a" Martin-a nau chuan a ti a. "Kawp lovang hawh i mu daih ang" Tiin Martin-a chuan a nau chu an room lamah a hruai lut a. Martin-a pawh hian anu hrawn hi rinhlehna chu a ngah mai mahse a inrawlhna chi ni vak in a hrelo. A pa lah hian a hmangaih em em bawk si a.A nau a mut hnu chuan a phone phawrhin Toby nen an in text a, a nu leh pa chungchang a hrilh malh malh a Toby pawn alo hrethiam khawp mai. Amosa leh Ricky te 2 chu an reh viau bawk. Brenda leh Dawngzela te pawh an in kutsuih ve ta anih kha Brenda chu alo ruak ta lo bawk nen tih ngaihna a awm teh chiam lo.
"Toby nizanah Ricky nen kan inbia a" Ropuia chuan a ti a "maw... Eng nge a sawi tinge min rawn biak ve miah loh chu le hepa hi min ngai ve tawh miah lo nih hi" A ti nang nang a. "Engvak mah, a chhungte an that leh that loh a hre duh a Brenda te chanchin kan sawi luam bawk a, chuan an ni 2 pawh an la tha rih viau atia" A ti a "a nih chu kei chu tunlai kan boruak phei hi chu nuam pawh ka tilo, kan inchung lah a hma ang ni thei tawh lovap Martin-a te lah nise, an chhungake boruak a chhiat lai alo ni bawk nen vawiin pawh class alo kal dawn lova" A ti nang nang a.
Toby leh Ropuia te 2 chu inbe lem lo in an class bang chu ke in an haw dun hnak hnak a. An bul mai a bike ding pawh chu an hre lem lo. "Toby.. Tinge ke a in haw a" Jordan-a chuan a ti a Jordan-a chu en dun in "nia.. Ke in ka haw chak mai mai mawle khawiah nge i kal zWk a" Toby chuana alo ti a. "Ka thiante inah ka kal lawk a, rawn chuang ula kan in threeble dawn nia" A ti a "mahse traffic police an awm sia" Toby chuan alo ti a.
"Aw.. An awmna kan thlen hunah 1 a chhuk mai dawn alawm chuan kan pelh hunah a chuang leh ang a, lo kal ru intur ka lei ang che u" A ti a, "awle.. Toby hawh kan bang hma tho a kal ang" tiina lawn sawk sawk
"Hey... Toby kha chuan tir hmasa zawk ta che i lian zawk alawm" Jordan-a chuan alo ti a "nnaaa... Min duat lo bik ngawt mai thian ho thil tih na reng rengah hian" A ti nuah2 a, Toby chu a thu a laiah thuin Ropuia chu a hnungah a thu a, "Toby ka kuah dawn che nia" Ropuia chuan a ti a "maw.. I mawl mi" Alo ti "nge pawi mi tla ta ila thi se min tia mi" "Tlak i tum phet anih chu mawle.. " "Ka tum tih ka sawi hleinem i ninawm e mai Martin-a ka ni hleinem" A ti hluk a.
"Ngawi hmak rawh" Toby chuan alo ti a "in ninawm kal vat ang u"
An 3 chuan eng tin tine maw traffic pawh paltlang thei maiin Martina thian hos pot ni thin ah chuan an chawl hlawm a. Chu hmun an thlen chuan lungpui bulah chuan thu ho in an ei tur lei te chu an ei pah hlawm a.
"Amosa te eng eng an chanchin ni ta" Jordan-a chuan a ti chhuak a. "Nia tunah chuan an nupa in an tha rih ani awm e" Ropuia chuan alo ti vat a, kei erawh ral lehlam thlirin ka rilri a kal bibg hle tuna an kalna hmunah hian thil tam tak thleng tawh tlat a hriat na a nei tlat ani.
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢 𝙾𝚏 𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚃𝚘𝚋𝚢
Short Story🔞🔞 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 be m𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶, 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘳 but.... "Khawngaihin JORDAN..duhtawk...rawh" Toby chuan mittui nen dil mahse Jordan-a erawh in tawp a tum lo "Ka tawp ang maw hei hi i duh...