Troublemakers GG

624 92 31
                                    

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🆃🅷🆁🅴🅴

Ka sawi leh ang plz in vote ve hram la, a harsa lo e😒

Toby pov:

Jordan-a car ah chuan kei leh ka û kan chuang a, an 2 in a hmalamah an thu a kei an hnungah an inhnial leh bap2 tawh, a chang chuan an rual a school kal loh mai te ka duh thin, awm ve lo ang mai hi ka ni thin. Mahse Jordan-a hian a phal tlat bawk silo, û Duati nen hian inneilo mahse makpa ang chiah in a khawsa a, hna a neih hma loh chu inneih a duh rih lo.

Vawi khat pawh an rual school kal ka duh lo lam nilovin, an tan ka lo hnawksak thei tih inhria in Jordan-a lo thlen hmain bus a school ka lo kalsan daih a, chumi tlai ka school bang chu lungawi lo takin min rawn lam a, ka û erawh a awm lo, min hau hrep anih chu. Min ngaihtuah thu a sawi bawk. Hetiang vang hi alawm hlat tum viau mah ila ka thei thin lo, duh loh ka tum a mahse amah zawk hian min hnaih zel nimai hian ka hria. A ruk a ka û bialpa ka lo duh ve pawh hi ka inhua.

Sawipui tur ka nei lova, a hreawm ani, "Toby ka thusawi chu i hria em" Ka û ani "maw engmaw û" Ka ti ha, ka ngaihtuahna hi ka kawm nasa mah2 zel. "Ka sawi chu eng nge i ngaihtuah leh tak a thil hi ngaihtuah vung2 zel suh i depress mai ang"

"Hey Hmaibial i nau hi hau chiam zel suh" Jordan-a chuan min lo chhan vat a ka û huat tawk alo tling leh em em tawh "Hmaibial min ti ziah suh Lalramnghak vawiinah kha nu nen a ka hmu leh che u anih chuan kan inthen hlen tak2 tawh ang hre rawh" A ti let hrep a, Jordan-a pawh a ngawi hmak kei pawh ka ngawi chiang hle, Jordan-a chu alo leh hawi a ka lo nuih suk a, kan nui ri ngam silo.

School ka thleng a ka chhuak chiah "Toby ni hman nuam aw class banah ka lo lam leh ang che" Jordan-a bawk chuan a nitin tih dan ngai bawkin a ti leh a. "Awle û inhau lo ula nitin in inthen reng mai" Nui vur2 chuan ka kal a ka û chuan "naupang... " Min ti zui a chu erawh ka chhang tawh lo. School ka thlen chuan Ropuia leh Ricky te chuan min lo nghak ran a. "Toby i tlai tep ania" Ropuia ani "ka û bawk alawm Jordan-a nen an inhau leh a" Ka tih chuan Ricky chu a ner sak a "in unau hi chu aw, nang pawh hi mahni û te inngaizawng karah hian i tawlh hret2 reng a, chance te an nei ve duh ang chu"

"Ka duh vang ani mi, an bula awm a ninawm si û Jordan-a hi alawm" Ka ti let ve a, nidang ai chuan ka tlai deuh Bell a ri a kan lut nghal.Ka lut chiah a,kan class hnung lam atangin Jonathan chuan rum takin min lo melh a, nizan lam ani tih ka hre nghal mahse hmu lo ang hmiah in ka awm ve tawp. Kan tawp tawh a min tih buai zelna tur ka hrelo. Jonathan hi kan class cr ania, bialnu pawh chhelo zet a nei, mahse tuman kan inngaizawng ani tih an hrelo.

Class ninawm tak kan nei a, ka mut a chhuak thei lutuk hi a hreawm ngawih2. Class laklawh lai chuan ka zun achhuak lutuk ka ip thei tawh ngang lo sir chu zun ka dil ta tawp a, a aw ve leh ka chhuak nghal. Hmangaihropuia vang vek ani. A acid lei kan liak ru a, tui a hal duh si bottle 1 dawn keimah in ka inzo vek.

Ka chhuak dawn a, kawngka ka hawng chiah ka lut leh rang ngei mai Jonathan ni rum takin ka melh a ani pawh a meng no lo hle, engtin nge alo chhuah ve theih zuna dil ve ni ngei ang "engvangin nge inthen i duh a, ka la duh ve lo ka tih kha" A aw chu aring lo mahse ka hre fiah em em tho "i hriat ve zel a ngai lo, bialnu nei reng chu ka kawp reng thei bik lo Jonathan ka kal a ngai nia min thlah rawh" Ka ti let ve a, ka zamna tur ka hrelo bialmu anei tih ka hre reng ka nun ruak lutuk hnawh khan nan ka kawp mai2 a mahse bialnu nei kher chu ka kawp reng thei bik lo.

Ka namsawn dawrh a ka chhuak nghal nal2, class ka luh chuan sir in iva rei ve min ti nghal a, ka hnungah Jonathan alo lut ve bawk "nia sir ih englo ania" Ka ti niah2 a chhuanlam tur ka hrelo takzet "awle a tha e mahse i rei khawp mai" A tih chuan an nui dar2 ka thutna ah ka thu nghal. Jonathan chuan a thutna atangin min en char2 tih ka hria mahse ka hawilet duh bik lo hrim2.






𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢 𝙾𝚏 𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚃𝚘𝚋𝚢Where stories live. Discover now