𝙽𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚘𝚏𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎
Chapter - 16
Toby pov:
Martin chuan ka kâ a hup tlat avang chuan ka au chhuak thei lova, mahse ka nem ve tang2 tho, min khawih lui zel a, ka hmuiah a fawp zui leh nghal zat a. "Martin.. " Ka ti tiak a, a tawp chat "Toby i duh lo ami, min duh kha" A thawp salh a, ka mitah min en a, ka tal tawh lo. "Toby.. Ka... Ka duh che" A thusawi chu awih tur nge ka hrelo tuna a awmdan ah phei hi chuan thil ruih anei chiang lutuk. "Min chhang ve la... Toby" A ti a, a thawk dan pawh a dik lo hle. "I rui anih kha Martin.. Min thlah rawh" Ka ti ve a, min thlah duh lo chuan min vuan nghet sauh zawk a.
"Min chhan hma chuan ka thlah dawn lo che" A ti a, "ka dih tawh lo che" Ka ti ve ta a, min thlah dul ta deuh "I ti tak2 amaw.. Lucy pawh hi i thik miah lo maw" Min ti leh a, "Engvangin nge ka thik ngawt ang a" Ka ti ta sak sak a. Hetiang ka sawi hi ka inring lo hrim2 ka thinrim vang nge ka hrethiam tawh bik lo, kha leh chen min be tha duh lova, min vin reng bawk a. "Ka duh tawh ngai lo che, min tina tawk tawh chhan awm lovin min hua a, min vin reng bawk a,.. " Ka ti tiau a, ka hnuk a ulh thut a, a chhan erawh ka hrelo ka huat vang leh ka thirnim vang ani.
A nui hak ri ka hria ka en ha a, ka melh rum hle bawk "Toby ka tih palh, lutuk ka ti tawh lovang min la duh avangin ka lawm e" A ti a min kuah a. "Hmela min thlah rawh" Ka lo ti ve thung. "Hah.. Avan nuam tak Jordan-a ila duh reng emaw ka tih vang ania ka thinrim nat leh ai chuan titi hlat vang2 che ka duh a ka thei si lo. Ka va lawm em" A ti a min kuah ang chuk2 a. "Engmaw.. Eng nge i sawi kha Jordan-a hi ka duh i tia mi eng nge awmzia" Ka ti a.
"Maw... "
"Jordan-a ila duh emaw ka tia i tih kha, eng nge awmzia"
"Toby a ho lutuk ka sawi mai2 a nih kha. Chuan ka duh che Toby" A ti leh a serious leh hle tawh ringawt ka ngawi reng a ka duh thu pawh ka la sawi miah si lova "Toby.. Min en teh" Tiin ka khbe ah min kuai dak a, min en kar "engmah zep a ngai tawh lo ka tih palh, ka duh lutuk vang che ani" A ti thawp leh salh a, "umm nia.. Ka duh che lawm mahse min tina em a" Ka ti ve leh a, a nui vur2 a "nia ka tih palh ka ti tawh lovang, chuan in tunah chuan ka bialnu i ni tak2 ta e" A ti a, ka lo lai ve ringawt
"Hmeichhia pawh ka nih loh hi" Ka ti a, ka kalsan nghal min lo zui vatin "aho e.. Lo kal teh i han in chuks leh dawn ang hmiang" Tiin ka kawngah a kuah a, mawl sia maw thil hrechhuak thut niawm takin ka melh run a "Nichin khan min pawngsual i tum kha tenawm lutuk" Tiin ka kalsan leh a. "Na.. Ka tih palh ka awmdan kha ka hre bik lo kan mu ka harh kha ka sa pup2 a pawnah ka chhuak a chuan Jordan-a te kha ka hmu a, min ti phur vek alawm.. " A ti a, ka ngaihtuah let a, ka lo zak lutuk "a.. A ho engmah hrelo angin awm rawh" Ka ti a.
"Mahse ka la chak tho asin, ka phur pawh ala reh miah loo..." A thusawi tur pawh a sawi zo hman lo leiah a tlu tawp a, a bawk thlawp mai, ka nuih ta vak2 a. "Min lo kai tho ta che" Ala ti nui puh2 chungin ka va pan hnai a, ka kut a vawn ve leh min pawt thutin a chungah ka bawk ta ran mai. A kut lehlamin ka kut a chelh a leh lamin ka kawngah a kuah bawk kan in en ran a, ka sa hat hat mai ka zak mahse a nuam tho bawk si.
Kan hmui a insik lai reng ka hrelo, kan infawo mial2 a, lo thu chhuakin min pawm bet chial a, min kuah nghet hle, min fawo duhthawh telh2 leh nghal a, ka rum hak2 a, chu chu remchangah laiin ka ka chhung chu a leiin a hawl kual vel a, "Martin.. " Ka thaw halh2 a, "Duhtawk ang.. " Ka ti leh sap a, a thaw halh halh a a mit de sar2 chu ka hmu thei. "Toby... " A ti a, min fawp tumin alo hnai a "Aih.. Kan kir vat a ngai" Tiin ka insa seng vat a. Kan tent lam ka pan nghal nal nal.
Hawi let miah lovin kan tent chhungah ka lut a, Ropuia chu alo la hant suk2 mai, ka en chu alo tlai tawh hle, ka mu meng kar a ka hun tawn mak tak chu ka ngaihtuah rauh2 a, Jordan-a kha hetuang mi alo ni ang tih ngaihna ka hrelo anih chuan ka û nen an inngaihzawn lai pawh khan, ka ngaihtuah thui ngam lo zawk. Mahse kei pawh ani ang tho ka nia ka dem thei bik hleinem kan in ang chiah ani, ka chhungte ka zah ru hle.
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢 𝙾𝚏 𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚃𝚘𝚋𝚢
Short Story🔞🔞 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 be m𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶, 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘳 but.... "Khawngaihin JORDAN..duhtawk...rawh" Toby chuan mittui nen dil mahse Jordan-a erawh in tawp a tum lo "Ka tawp ang maw hei hi i duh...