4.rész Csináljunk tankot!

17 1 0
                                    


Reggel van. A lányokat Rex fogadta.

-Maguk igazi hétalvók! Reggel hét óra van!-mondta a kapitány.

-Mi? Utoljára ilyenkor még a középsuli előtt keltem fel!-mondta Miho.

-Nem csoda. Szerintem a többiek még bőven alszanak-mondta Mako.

-Ki keltetett fel minket?-kérdezte Saori.

-Ő-felelt Rex, erre előállt Chelsea.

-Mit szeretnél Chelsea? Nem adtam oda egy tervrajzot?-kérdezte Yukari.

-Nem. Csak megyünk tankot építeni. Tanulmányoztam a terveket, és lehetne jobbat is kihozni ezekből, ha csinálunk új, fejlesztett változatokat. Gyertek a hangárba a többi lánnyal együtt. Ja, és direkt raktam ruhát a szekrénybe!-fejezte be monólógját Chelsea.

-Jó-mondta Miho, és odasétált a szekrényhez, ami teli volt a lányok sensha-do felszerelésével és Mihonak ráadás még a parancsnoki rendfokzata is rajta volt a kabátján.

Mindenkit összehívtak, és elmentek a hangárba. Ekkor Miho felállt a Panzer IV tetejére.

-Lányok! Van egy bejelentenivalóm-mondta Miho, mikor Ceasar, a vízilovak töltője, ezt kérdezte:-Miért van rajtad egy fémdarab, amiben három pont van? 

-Azt jelzi, hogy én vagyok a parancsok. Na mindegy, rátérhetek a lényegre?-mondta Miho.

-Igen!-mondta mindenki.

-Chelsea önkénteseket kér, hogy segítsenek új, nagyon jó tankokat. Leopon, segítetek?-kérdezte Miho.

-Ezer örömmel-mondta Rera, erre lejött Chelsea.

-Köszönöm szépen. Sok munka áll előttünk-mondta Chelsea.

Elkezdődtek a munkálatok. Mindenki segített, és a felénél Rera megkérdezte Chelsea-t:-Milyen volt itt egyedül lánynak lenni?

-Rossz. Igazából ti vagytok az első lányok, akiket látok. Anyám pontosan születésem után meghalt, erre apám paranoiás lett, és nem engedett ki a házból. Mikor meghalt, kénytelen voltam beállni a hadseregbe, mivel apám halála után már nem maradt sok pénzem. Egy éve vagyok itt, azóta  már én vagyok a szerelőcsapat vezére. Így ez az én történetem-válaszolt Chelsea.

-Szomorú. Majd meg tudjuk oldani, hogy a Tiger P tudjon driftelni?-kérdezte Rera.

-Persze! Egyébként gyakran játszok vezetős játékokkal, és imádok driftelni-mondta Chelsea, mire már Rera tudta, megvan a Leopon csapat ötödik tagja.

Elkészültek a tankok. Előszőr Miho-ék próbálták ki a tankjukat.

-Olyan gyors, mint egy Hellcat(80 km/h minmum), olyan a páncélátütése 2 kilóméterről is, mint a JSZ-2-nek 100 méterről, és a páncélja olyan, mint a Maus-é. Jesszus, ez a tank még az Abrams-t és leszedi!-örült a tanknak Yukari.

A többiek tankja is nagyon baró volt.

-Lehetett volna gyorsabb is, de a lánctalpak szétjönnek, ha átlépné a tank a 100 km/h-t. Bár pedig az általatok használt motorok közül mindegyik képes elérni 500 km/h-t, de ezt lefojtottam, és átraktam a füstgépekbe-beszélt Chelsea, de csak a Leoponok értették meg.

-Ez egy zseni!-mondta Maria, a töltő.

-Igen, az! Vágódjunk be nála, és ő is hazajön velünk-mondta Rera.

Ekkor hirtelen megjelent Rex.

-Parancsnok! A tábornok azt mondja, jöjjön fel a toronyba!-mondta.



Sziasztok! Ez a GuP fanfictionöm negyedik része. Ha tetszik, likeold, ha ötleted van, komenetelj. Ja, és sok köszönet Benivoknak!


Girls Und Panzer+Star WarsWhere stories live. Discover now