3.rész A lányok és a sokk

20 1 0
                                    


Így hát a lányok elindultak a sereggel. A katonák csak nézték, ahogy 9 gépmonstrum vonul el melletük. A kapu előtt megtalálták a hang tulajdonosát. Egy ember volt az, aki látszott, hogy magas rangú.

-Ki a kapitányuk?-kérdezte a hang Saorinál, erre meg ő rászólt Mihora:-Bújj ki!

Ekkor Miho kibújt a Panzer IV tornyából, és hirtelen a katona megszólította:-Ki maga?

-Nishizumi Miho, az Oarai Középiskola újra kinevezett tankparancsoka. És ön?-kérdezte Miho.

-Rex százados, az 501. légió egyik parancsnoka-mutatkozott be, és folytatta:-Jöjjenek velem.

Így a hadsereg nem túl tankoknak tervezett kapuján át egy repülőgép-hangárba. A lányok ámultak, mikor meglátták a hangárt. A helyen már ki volt jelölve a tankok helye (a technológia hatalma), és még egy kb. 20 fős szerelőcsapattal, élükön egy látszólag a lányokkal egyidős emberrel, aki azonnal megszólította Mihot.

-Szia, én Chelsea vagyok, mi a te neved?-kérdezte ő.

-Szia Chelsea, én Miho vagyok-válaszolt.

-Nem tudom hogyan kell ezeket szerelni. Van róla vázlatotok?-kérdezte Chelsea.

-Itt van egy pár. Tessék. És én Yukari vagyok-bújt ki a tankszaki egy-két tervrajzzal, majd utána Saori, Hana és Mako is bemutatkozott.

Ezután Rex elvitte Mihot egy toronyba, ahol találkozott egy másik emberrel, aki bár sokkal szerényebb ruhában volt, de Rexhez való viszonyulása miatt látszott, hogy a szádados alárndelt viszonyban volt a férfihez.

-Rex, kit hoztál?-kérdezte.

-Nishizumi Miho, egy páncélos gép csapat vezére, tábornok-mondta Rex.

-Rendfokozata?-kérdezte a tábornok.

-Parancsnok-mondta Miho.

-És Nishizumi parancsnok, honnan jött? És egyébként Anakin Skywalker a nevem-mutatkozott be.

-Én Japánból, a barátaimmal együtt. Velük sensha-dozom, avagy ezekkel lövöldözünk, de páncélunk nagyon vastag-mondta Miho.

-Bolygó?-kérdezte Anakin.

-Föld-válaszolt Miho.

-Hát akkor ti nem ebben a galaxisban laktok. Mert itt nincs Föld nevű bolygó. És valószínűleg titeket egy elveszett protípus 75mm-es portállöveg lőtt e titeket. Nemrég csináltuk meg, de valaki a löveget saját magával elteleportálta-válaszolt Anakin.

Ezután Miho és Anakin lement a toronyból és elújságolták a rossz hírt.

-MIII!!!!!!-hördült fel az egész csapat.

-Ja, és itt maradtok egy ideig. A portállöveg, ami ideküldött titeket, az az otthonotokban van. Így addig a saját számotokhoz képest annyi fős szobákat kaptok-mondta Anakin.

Így ekkor jött 9 katona odament a csapatokhoz, és elvitte őket a szobájukba. Miho-ék is kaptak szobát. Miután bementek, Saori észrevett egy sütőszerű dolgot, amire az volt ráírva: Akumulátor-feltöltő.

-Na, most feltöltöm a telefonom-mondta Saori.

-Ne!!!-ordított Hana, de késő volt, Saori már berakta a telefont. De a töltő okos volt: felismerte a telefon rendszerét, így tíz másodperc múlva már egy feltöltött telefont adott ki.

-Huhh, ez meleg volt-mondta Hana.

Eljött a lefekvés ideje. De amikor Miho lefeküdt, ezt mondta:-Ennél még Mahoval is jobb volt a Keszthelyieknél!

-Egy fiúval?-mondta Mako.

-István tisztelettudó volt-válaszolt Miho.

De a végén az ötös elaludt.



Sziasztok! Ez a GuP fanfictionöm harmadik része. Ha tetszik, likeold, ha ötleted van, komenetelj. Ja, és sok köszönet Benivoknak!


Girls Und Panzer+Star WarsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora