-Ez meg mi?-mondta Miho.
-Nem tudom-mondta Mako.
-Annyi biztos, hogy fura-mondta Hana.
-Nekem lenne egy ötletem...-mondta Chelsea, aki meglátott valamit.
-Micsoda?-kérdezte Miho.
-Előbb teszteljük-kezdte Chelsea-OK. Próbálj meg koncentrálni.
-Megvan-mondta Miho.
-Rendben. Érzel valamit furát?-kérdezte Chelsea.
-Igen-válaszolt Miho.
-Akkor nyúlj ki arrafelé, amerről jön az fura érzés-mondta Chelsea.
-Megvan-mondta Saori, mivel már Miho keményen koncenrált.
És ekkor Miho kezébe repült egy markolat, amire Dera így reagált:-Ne már! A tábornok ki fog csinálni ezért!
-Mi ez?-kérdezte Miho.
-Ez egy lézerkard. Nyomd be a piros gombot, de a teteje a löveggel legyen egyhuzamban-adta ki az instrukciókat Chelsea.
Miho kipróbálta a dolgot, és megnyomta a gombot, mire egy lila fény jött ki, amire Dera már megint nem helyeselt:-Szuper! A tábornok új kardja lila, és egy Erő-érzékeny kezében van!
-Na, tökéletes. Akkor ezt vedd fel-dobott oda egy köpenyt csuklyával.
-Így jó? De akkor ez egy kard?-kérdi Miho.
-Igen, az. Csak egy kicsit fáj, ha hozzáérsz-válaszolt Chelsea.
-Most úgy néz ki, mint Anakin, csak 20 centivel kisebb, és lány-mondta Yukari.
-Told neki! Küzdj meg Derával!-biztatta Mihot az egész csapat.
-Na, akkor gyerünk. Lássuk, mit ér a vívástanításom-mondta Miho, és leugrott a tankról, de minimum 10 méter magasra ugrott.
-Miho soha nem csinált ilyet! Ez már tényleg nem ér!-mondta Momo-chan.
-Nyugalom. Lesz még Miho féltékeny rád-mondta Anzu.
-De Miho soha nem ugrott ekkorát?-kérdezte Chelsea.
-Soha az életben-mondta Yukari.
-Akkor a ti galaxisotokban nincs ott az Erő-mondta Chelsea.
-A mi?-kérdezett vissza Sodoko.
-Az Erő. Egy különleges... ajj, ezt nem tudom elmagyarázni, akkor felvázolom. Az Erő olyan, mint a levegő. Ott van mindenhol, mindenben. Az Erő is ilyen. Csak annyi a különbség, az Erőt lehet használni. Például ellökni dolgokat. És a kristályoknak, amik a lézerkardokban vannak, különleges kapocs fűzi őket az Erőhöz, így akik kontrollálni tudják az Erőt, azok megérzik a kristály jelenlétét. Ezért teszteltem így-magyarázott Chelesa.
-Te ezt honnan tudsz ennyit erről?-kérdezte Erwin.
-Egyszer belehallgatam Anakin beszélgetésébe-mondta a végén kínosan Chelsea.
Eközben Miho harcolt. Bár szavakkal nem lehet leírni, hogyan, (vagy legalábbis nagyon nehéz)de harcoltak. Kb. 20 perccel a kezdete után Miho megszólalt.
-Gyere vissza Rera! Ez nem a helyes út!-mondta.
-Minek? Mi van, ha én így szeretnék élni? Mi van, ha szerintem ez a helyes út?-kérdezte Dera.
-MI? Ezt hogy képzeled?-ordított ki a Porsche Tiger-ből Tsuchiya.
-Úgy, hogy megváltoztam! Tudod, már nem vagyok mérnökklub tagja! És felhagyok veletek és a tankkkal! Felhagyok az egész életemmel!-mondta Dera.
-Ebből elég! Tűz!-mondta Keiko, miközben rádobott Derára egy csavarkulcsot.
-Tűz!-mondta mindenki a tankokban.
-Ne!-mondta Miho.
De már késő volt. A lányok mindenfélét kidobtak a tankjukból. Gránátot, röplabdát, párnákat, a tavalyi költségvetést, égő rumot, és minden egyéb furcsaságot. Így Miho és Dera ugrálva harcolt. Még fél óráig tartott így a harc, és a lányoknak még mindig volt muníciója. De ekkor Rex megszólalt Saori rádióján:-Hogy állnak? Vége.
-Még nincs eredemény. Vége-szólt Saori.
-Renden. Három perc múlva jön az erősítés. Vége-mondta Rex, és megszakította az adást.
De viszont Miho számára nem alakult jól a helyzet. Dera kiütötte a kezéből a kardját, és pisztolyt fogott rá.
-Vége. Most megvagy-kárörvendett Dera.
De a pisztoly valahogy nem akart elsülni. Igazából Dera vívódott.
-Gyerünk. Süssd el a fegyvert! Hagyd ott a múltat!-mondta magának.
-Ezaz! Tudtam, hogy van benned jó!-örült Miho.
Így állt ez egy egy percig. A Rex által ígért erősítés érkezése már csak pillanatok kérdése, mikor Hana, hirtelen inndulattól vezérelve betöltette a Panzer IV lövegét.
-Most véget vetek ennek!-mondta határozottan, és meghúzta a ravaszt.
A töltény egy nagyerejű romboló volt. Így a bumm óriási volt. Miho gyorsan észbekapott, és elugrott, de Derát, ha nem is telibe, de a robbanás eltalálta. Ebben a pillanatban megérkezett Rex, amikor megtalálta a sérült Rerát.
-Orvost!-ordított.
-Gratulálok! Súlyosan megsebesítettétek Rerát!-mondta Keiko.
-Elnézést. Azt hittem, hogy páncéltörő lövedéket töltök-mentette a menthetőt Yukari.
Így a lányok hazaindultak a hadsereggel együtt.
Sziasztok! Ez a GuP fanfictionöm tizenegyedik része. Ha tetszik, likeold, ha ötleted van, komenetelj. Ja, és sok köszönet Benivoknak!
CZYTASZ
Girls Und Panzer+Star Wars
FanfictionEgy Anzio elleni meccsen egy illegális fegyvert használva az Oarai csapata csapdába esik a Star Wars univerzumban. Vajon a lányok hazajutnak, vagy szétlövik őket? Külön öszönet Benivoknak, akinek van saját GuP fanfiction-je. Link:https://www.wattpad...