Miho felment a toronyba, amikor látta, hogy Anakin már ott van.
-Mit szeretne, tábornok?-kérdezte Miho.
-Jöjjön velem-mondta Anakin, és elvezette őt egy szobába, ahol egy asztal volt, körülötte Rex és néhány tiszt.
-Ezennel bemutatom önöknek Nishizumi Miho parancsnokot. Tegnap jött, mivel a portállövegünk az ő galaxisukban landolt, és őt és tankcsapatát kilőtték ide. A tegnap délutáni csatát miattuk nyertük meg, így már Miho az 1. páncélosdandár parancsnoka-mutatta be Anakin Mihot.
-Na, akkor kezdjük el a tervezést a délutáni támadáshoz-mondta Rex.
-Támadás? Micsoda? Szóval akkor mi is a hadsereg részei vagyunk. De szerencsére én vagyok a második a ranglétrán Anakin után-gondolta Miho.
A hosszú tervezés után után erre jutottak: Miho és az alatta lévő kommandóscsapat elindul, áttöri a védelmi vonalat, miközben a nehéztüzérség és a repülők támogtaják őket. Miho ezt elmondta, látszott, hogy a többiek nem fogadták túl jól, így Miho ezzel fejezte be:-Tudom, nem jó, hogy már hivatalosan katonai alakulat vagyunk, de egyszerűen nincs olyan fegyver a robotoknál, ami árthatna a tankoknak. Így csak azt mondom, Panzer Vor!
-Panzer Vor!-káltott mindenki.
Elindult a csata. A terv kiválóan működött. Mihoék áttörtek, a robotok pedig hullottak. Időközben a robotok vezére, Grievous tábornok tehetetlenül állt a dolog felett, miközben az egyik robotparancsnokkal beszélgetett.
-Mi legyen? Ez a kilenc acélszörny sszétlövi a hadseregem! Mik ezek?-kérdezte Grievous.
-Jónéhány tinédzser páncélozott gépeket irányítva-válaszolt a robot.
-Emberek?-kérdezte Grievous.
-Igen, azok-felelt a robot.
-Hozd az Agymanipulátort. Megyünk vadászni-mondta ravaszan a tábornok.
Sziasztok! Ez a GuP fanfictionöm első része. Ha tetszik, likeold, ha ötleted van, komenetelj. Ja, és sok köszönet Benivoknak(6.rész karácsonykor)!
YOU ARE READING
Girls Und Panzer+Star Wars
FanfictionEgy Anzio elleni meccsen egy illegális fegyvert használva az Oarai csapata csapdába esik a Star Wars univerzumban. Vajon a lányok hazajutnak, vagy szétlövik őket? Külön öszönet Benivoknak, akinek van saját GuP fanfiction-je. Link:https://www.wattpad...