Christmas Songs

372 23 3
                                    

'בוקר טוב קוריאה וחג מולד שמח, למרות שחופשת החגים התחילה היום ויש כמה ימים עד חג המולד אנחנו נאחל לכם חג שמח בכל בוקר עד ערב השנה החדשה. אני ביון בקהיון ואני אבלה איתכם את השעות הקרובות, אז בואו נתחיל עם שיר נחמד כדי להתחיל את התקופה היפה הזו, "קריסטל בשלג". '

השיר ניגן דרך הרמקולים של הרדיו ממלא את הבניין בהרגשה נעימה של חורף, כוסות קפה עם צבעים של אדום, ירוק ולבן חולקו לעובדים שעבדו מהשעות המוקדמות של הבוקר וכולם חייכו אחד לשני מציעים רעיונות לתוכניות החורף בערוצים השונים כשחלק מהשדרנים כבר היו באוויר.

ערוצי החדשות עלו לאוויר בשעה יותר מאוחרת וניגנו יותר שירים מדיבורים בזמן שערוצים אחרים אירחו אומנים או שדרנים ודיברו על החורף הנכנס. תחרות החגים התחילה מבחינת מאזינים ומספר המאזינים עלה עם השעות שעברו בתחנת הרדיו הלאומית בזמן שתחנות הרדיו שניגנו בבניין השתנו עם השעות כדי לנגן אך ורק שירי חורף לפני שהחג מתחיל.

'היום שלנו עומד להיות עמוס ואנחנו נעביר לכם את הזמן בדיונים ושירי חורף נחמדים לעורך כל היום. בצהריים השדרן שלי קים סונגמין יצטרף אלי ואנחנו נענה על שאלות שלכם ונדבר עם מאזינים, נשמיע שירים שאתם מציעים לנו וננסה כמה שיותר לא לשעמם אתכם ולגרום לכם לצחוק לעורך כל היום. אז... בוקר טוב קוריאה.

'אני לא יודע מה איתכם אבל את הבוקר שלי התחלתי עם כוס קפה מתוק וחם לפני שלקחתי לשותף שלי את הסוודר שלו ויצאתי לתחנה, אתם יודעים שבסאול יתחיל לרדת שלג רק בעוד כמה ימים למרות הצפון שם הם כבר מתלהבים על השלג היפה שלהם, אני מקנא ממש אבל לפחות לנו יש עוד קצת זמן ליהנות מהרחובות הצבעוניים שלנו.

'אז מה שאני רוצה שתעשו עכשיו זה לקום מהמיטה, להדליק את הרדיו, היי, תנשקו את אהוביכם על המצח כדי לגרום להם להרגיש חמים הבוקר, תחייכו ותלכו להכין משהו חם לשתות כדי לשמר את ההרגשה החמימה בגוף לקראת היום שלכם. אחרי שתכינו את המשקה החם תסתכלו מחוץ לחלון ותגידו "היום יהיה יום טוב" ואני מבטיח לכם שהיום יהיה יום טוב, ואם לא, אז תכתבו לי איך עבר עליכם היום, אני רוצה לגרום לכם לחייך שוב אם היום שלכם לא היה טוב כמו שחשבתם.

'אז שוב, בוקר טוב קוריאה ואני מקווה שהיום שלכם התחיל טוב, ועכשיו בשביל האווירה, "כל מה שאני רוצה לחג המולד," בואו נתחיל.'




מינהו פתח את הרדיו ישר אחרי שהתעורר, השעה הייתה שמונה בבוקר וקולו של השדרן מילא את הדירה הקטנה עם השיר הראשון של הבוקר, הגבר הצעיר הסתכל על בן זוגו שעדיין ישן וחייך אליו, הרדיו לא העיר את הצעיר למרות שיכלו לשמוע אותו מכל מקום בדירה.

מינהו יצא מהחדר כדי להתחיל את התארגנות הבוקר שלו, לא מחליף מהפיג'מה הוא צחצח את שיניו ושטף את הפנים, הוא לא יכנס למקלחת עדיין וילך להפעיל את מכונת הקפה כדי שיהיה משהו טוב להתחיל איתו את היום חוץ מהשיר המרגיע המתנגן ברקע.

Snow Globe | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now