Christmas Drinks

150 17 2
                                    


'מה המשקה האהוב עליכם בתקופה הזו? משקה אחד אותו אתם אוהבים להחזיק ביד ולהסתכל על השלג יורד או על החורף הקריר מחלון הבית, להתכרבל לכם עם איזו שמיכת פליז או צמר נעימות על יד האח או במיטה ואפילו על הספה בסלון רק בשביל החמימות.

'איזה סרט אתם רואים? איזה ספר אתם קוראים? מה אתם עושים? אני בדרך כלל עובד על יד השולחן במטבח, השותף שלי אוהב להגיד לי לעזוב את זה כדי להצטרף אליו לסרט רומנטי-קומדי שמשודר ואיך שהוא אני תמיד מצטרף אליו בסוף. אנחנו שותים שוקו חם עם מרשמלו.

'משקה חם הוא תמיד דרך טובה להתחיל את היום אתם לא חושבים? הוא קובע לנו את סדר היום. קפה, לבוקר של עבודה, או כל בוקר כי אתם אוהבים את אותו המשקה כל הזמן. שוקו, אירועים מיוחדים, או גם כל בוקר כי מתיקות מעירה אתכם בבוקר, מיץ תפוזים, בריא אבל נהדר ומרענן חייו להגיד, אמא שלי ניסתה להרגיל אותנו לזה בבית, לא עזר יש לזה טעם נוראי אחרי משחת שיניים. מים, אני לא יכול להגיד שאתם אנשים משעממים בגלל שזה משקה בסיסי, אבל אתן לכם את זה.

'תכתבו לנו מה אתם חושבים שהוא המשקה הכריסמסי הכי טוב.' 



"אני כל כך מצטער ג'י, לא ציפיתי שאבא שלי יהיה כזה?" מינהו רצה לרתוח מזעם על אביו, הוא עבר את הקו עם השאלות שלו ולהכניס נושא רגיש היה השבר, הוא ידע שהוריו לא מצפים החבר שהזמין להיות קטן יותר ושברירי יותר, הם לא ציפו שבנם אפילו יתחבר עם מישהו כמו ג'יסאנג אבל מינהו הוא שונה מכל מה שהם חושבים עליו. הוא גדל בנפרד מהם, אומר להם רק תודה על כורת הגג והאוכל אבל את ההתבגרות שלו הוא היה צריך לעבור בעצמו, ללמוד על העולם בעצמו והעזרה מבחוץ הייתה מספיקה לו. היו לו חברים היו לו את בני דודיו הקרובים, הורים היה פרט שולי.

"אני בסדר עכשיו, גם אני לא חשבתי שהוא ישאל את זה," ג'יסאנג ליקק את שפתו מסתכל על רגליו, הם עמדו במטבח אחרי שאמרו שיעלו לפרוק מזוודות בחדרים, מה שהיה עצוב עבורם מאחר והם נשארים בחדרים שונים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לעבור חדר אחרי שכולם ישנים. או זה לפחות היה התכנון, השאלה זה מי יעשה את זה מאוחר יותר.

מהמטבח השניים עלו לחדרים, מינהו החליף למשהו קצת יותר פורמלי, מהסווטשרט שלבש מתחת למעיל שלו החליף לסוודר עבה ואת הטרנינג למכנס מחויט קהה, הוא השאיר את הגרביים על רגליו לפני שהלך לבדוק מה קורה עם ג'יסאנג. הצעיר שם קובע צמר על שיערו והחולצה הארוכה שלו הייתה עם צווארון גבוה, הבג היה פליז חמים ומינהו פשוט רצה לחבק אותו צמוד אליו.

"אני חושב שאני צריך להשקיע יותר בביגוד שלי," אמר גורם למינהו לצחקק ולהתקרב אליו, "אני חושב שזה חמוד."

"ומה ההורים שלך-"
"להורים שלי אין שום זכות להעיר, הם לא חשובים, רק אתה ואני."

ג'יסאנג הנהן וחייך אליו, היה אפשר לראות שהצעיר נרגע אחרי הריאיון שהיה לו.
"קדימה, בו נצא קצת, אראה לך את האזור," מינהו הגיש לו את ידו ואז משך אותו אליו, "אני חושב שתאהב את המראה של העיירה בחוץ."

Snow Globe | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now