'אתם יודעים כמה קשה היה להגיע לכאן היום? הייתי צריך לתכנן את הזמן שלי ככה שאגיע בזמן לשידור במקום שישימו לכם איזה שיר שאני לא מסכים איתו ויצאתי יותר מוקדם מהרגיל. השותף שלי די נבהל כשרצתי מהבית כל כך מוקדם בבוקר רק בשביל להספיק.
'אבל בכל מקרה, סופת שלגים בדרך לעיר ואיתה הרגשת חג המולד המדהים שלנו ביחד, אבל לפני שנתחיל את הבוקר המוקדם הזה עם שיר חג מולד שמצאתי אתמול והיה ממש נחמד לשמוע אני רוצה שתכתבו לנו היום את הסיפור שאתם הכי זוכרים שקרה לכם בשלג, כל סיפור, חמוד, מצחיק, עצוב. מה שבא לכם.
'ואחרי שגם קיבלתי פלייליסט מדהים של חג המולד מהשותף שלי, ושלכולנו יהיה בוקר טוב ועל כך "זה היה... (חג מולד בסתר)" עם אריאנה גרנדה, המלכה שלי לחג הזה, ג'ימי פאלון ומייגן ת'י סטיליון. תהנו.'
היום השלישי בבית משפחת לי התחיל כמו היום הקודם עבור ג'יסאנג, הוא התעורר בחדרו של מינהו אחרי שהחליט להצטרף אליו באמצע הלילה כשכולם היו ישנים, הרכיב את משקפיו ופתח את הרדיו בטלפון שלו. רק אחרי שהקשיב לקול של בקהיון לפני שיר נוסף שניגן, הוא קם מהמיטה והחליף לסוודר משאיר את מכנסי הפיג'מה ויורד למטבח לחפש את בן זוגו אשר כמו ביום הקודם הכין קפה אבל הפעם גם עמד מול הכיריים מכין משהו על המחבת שגרם לכל המטבח להריח כמו שמן וסוכר.
אימו של הבוגר ישבה על יד האי שותה קפה וקוראת עיתון בזמן שג'יסאנג ניחש שמר לי נמצא כמו ביום הקודם, במשרדו. "בוקר טוב," ג'יסאנג הודיע על הגעתו גורם לשניים להסתובב אליו, מינהו חייך אליו חיוך רך בזמן שאימו החזירה "בוקר טוב," וחזרה למה שקראה.
ג'יסאנג ישן טוב בלילה, הוא לא ציפה לכך אחרי מה שעבר ביום הקודם אבל מחשבות טובות הציפו אותו כשנכנס למיטה של הבוגר ממנו וחיבק אותו לישון.
"איך שינת?" שאל מינהו כשהתקרב לראות מה מינהו מכין, הוא הכין פנקייקים קטנים והוסיף חמאה בשביל שלא ידבקו למחבת. "טוב," ג'יסאנג רצה לחבק אותו ולנשק אותו כמו כל בוקר אבל הוא התבייש מידי בגלל האישה שישבה מולם עם ראשו קבור בעיתון.
מינהו היה זה שהגניב ממנו הצמדת שפתיים מהירה לפני שהסתכל לראות עם אימו ראתה את זה, היא לא. "יש קפה בקומקום, אתה יכול לקחת, הספלים במגירה הראשונה משמאל."
ג'יסאנג הנהן ולקח ספל גדולה לפני שמילא אותה במשקה החמים והמעורר, הוא התיישב מול גברת לי על יד האי מחכה לצלחת שבכל מקרה תונח מולו. היו לו כדורים לקחת אחרי האוכל שלא יכל לקחת על בטן ריקה, הקופסא הייתה בכיס מכנסי הפיג'מה שלו.גברת לי בדקה את הטלפון שלה לפני שקמה ממקומה, "משפחת הוואנג בדיוק הגיע לבית השכור," אמרה לבנה, "הם יגיעו לכאן?" שאל חזרה.
"אני לא בטוחה עדיין, אבל אני הלכת לעזור לסבתא," היא הלכה לכיוונו ונישקה את לחיו, "תתקשר עם אבא שלך."
YOU ARE READING
Snow Globe | Minsung (HEB)
Fanfictionלי מינהו והאן ג'יסאנג מבקרים בבית הוריו של מינהו לחופשת החורף שם תהיה המשפחה שלו. מינהו לא סיפר להוריו על מערכת היחסים שלו, אבל עכשיו שהוא רוצה להציע נישואים הגיע הזמן שג'יסאנג יכיר את המשפחה הנוקשה. גם אם לא יקבלו אותו מינהו לא יוותר. וזה איך זה...