'האם יש לכם תוכניות גדולות לחג הזה? ומה? אני גיליתי שאני ממש אוהב ללכת לשוק חג המולד ולשתות יין חם בערב בזמן שאני עם מישהו שאני אוהב, אנחנו הולכים מחזיקים ידיים ונהנים מהאווירה של החורף וחג המולד שאפילו לא קר בחוץ יותר.
'אם יש לכם משהו דומה אני אשמח שתשלחו לנו ברשתות החברתיות, שלחו תמונות שלכם ותתייגו אותנו על התמונה.
'אל שתיקחו שבחג יש לכם הזדמנויות חדשות והאפשרות להתחיל את השנה החדשה בדף חדש. תכתבו לעצמכם מה לאן אתם רוצים להגיע ותנסו להגיע אליהם. תגידו לעצמכם שהשנה תהיה יותר טובה, כי אתם יכולים לעשות הכל ולהצליח בכל דבר.
'השיר הבא שארצה להשמיע לכם הוא שיר שיצא לאחרונה על ידי כמה חברים טובים, "החיים ממשיכים", כבר השמענו שיר שלהם היום בבוקר אבל הם גורמים לי להרגיש טוב, אני מקווה שגם לכם.'
מינהו החנה את מכונית בכניסה לבית הוריו, החניות לא היו מסודרות כל כך אבל הוא הצליח לעמוד איפשהו שלא יפריע לאנשים נוספים להיכנס. ג'יסאנג והוא לקחו נשימה עמוקה לפני שיצאו לאוויר המקפיא אפילו יותר של העיירה כשפתיתי שלג קטנים יורדים סביבם.
ג'יסאנג פתח את תא המטען והם הוציאו את המזוודות, מינהו בדק כמה דברים גורם לצעיר להסתקרן על מה הוא מחפש, אבל כשדלת הכניסה לבית נפתחה הוא איבד את חוט המחשבה ומיד הסתובב בבהלה לכיוון אישה מבוגרת שעמדה שם לבושה בביגוד חם ופורמלי שג'יסאנג כמעט שכח איך נושמים, היא הלחיצה אותו.
"אמא," מינהו אמר אחרי שנסגר תא המטען מאחורי ג'יסאנג שהסתכל לכיוון הבוגר ממנו שחצי חייך, חיוך אמיתי של מינהו היה מלא בחמימות ועיניו זהרו, אבל זה היה חיוך שונה וג'יסאנג רצה להחזיר את החיוך שהוא אוהב אבל לא יכל לעשות את זה כשהאישה הזו עומדת מולם, אפילו להגיש לבן זוגו יד הפחיד אותו, או לשים את ידו על כתפו של הבוגר, אבל הוא פשוט עמד שם קפוא במקומו מחכה שמינהו יתחיל ללכת לכיוון הכניסה לבית.
"מינהו," אימו של מינהו ירדה במדרגות הכניסה לכיוון הבנים שעמדו עם מזוודותיהם ופתחה את ידיה בכדי לתת לבנה חיבוק, היא תפחה על גבו של הגבר הצעיר לפני שפנתה לכיוון ג'יסאנג שרק הסתכל על השניים.
"אתה בטח ג'יסאנג, חבר של מינהו," היא חייכה אליו, זה לא היה חיוך חם אלה יותר מבולבל, היא הייתה צריכה להיות בטוחה שהיא מסתכל על הבן אדם הנכון, וג'יסאנג לא הרגיש כל כך בנוח כשהסתכלה עליו מכף רגל ועד ראש מנסה ללמוד אותו רק ממבט ראשון.
"כן, גברת לי, נעים לפגוש אותך," הוא אמר קד עם ראשו.
"לפחות יש לו נימוסים," היא אמרה לבנה ואז תפחה על זרועו לפני שסימנה לשניים ללכת אחיה חזרה אל הבית מאחר והיה קר בחוץ. השניים הלכו אחריה, היא אפילו לא הסתובבה לכיוונם מ שנתן למינהו את ההזדמנות לקחת את ידו של בן זוגו וללחוץ אותה, הם חייכו אחד לשני.
YOU ARE READING
Snow Globe | Minsung (HEB)
Fanfictionלי מינהו והאן ג'יסאנג מבקרים בבית הוריו של מינהו לחופשת החורף שם תהיה המשפחה שלו. מינהו לא סיפר להוריו על מערכת היחסים שלו, אבל עכשיו שהוא רוצה להציע נישואים הגיע הזמן שג'יסאנג יכיר את המשפחה הנוקשה. גם אם לא יקבלו אותו מינהו לא יוותר. וזה איך זה...