Medyadaki fotoğraf Kerem ile Ekin.
Tekrardan merhaba, ben geldim...
Okuyan yok zaten kitabı bir kişi okuyor ama oda bana yetiyor. O kişi zaten kendini biliyor. Onu burdan öpüyorum. ❤️❤️Motordan inip kaskı çıkardım. Çıkardığım kaskı Kerem'e uzattım. Kerem eline alıp motorun koltuğuna koydu. Ona bakarak "Teşekkürler." diyerek gülümsediğimde sırttı. Gamzesi yine yanağında belirdi.
"Gel seni sınıfına bırakayım, şu donkişotunda senle derdi neymiş öğreneyim hem." dediğinde "O kim?" dememle bana baktı. "Çoşku muydu?, yoksa... Ha, ha buldum Doruk." dediğinde güldüm.
"Donkişot." diyerek gülmeye devam ederken beni izliyordu. Bu beni biraz rahatsız ettiğinde gülmeyi bırakarak yürüdüm. Oda elleri cebinde yanımda yürürken gene saçları dağınık ve üstünde siyah kot çeketi vardı. Saçları kıvırcık gibiydi deilde.
Okula beraber girmemizle herkesin bakışı bize döndü. Normalde grupla olsak sıkıntı olmazdı ama tek ikimiz olunca...
Ayağımdaki botları yere süre, süre giderken Kerem bana baktı. "Ne?" dediğimde dudağı yana kıvrıldı. "Adım atmaya bile üşenenide yeni görüyorum." dediğinde başımı iki yana salladım. "Belki üşeniyorum, olamaz mı?" dediğimde bana baktı ve durdu.
"Belli oluyor zaten." dediğinde bir elini cebinde çıkardı. "Tamam hadi ben sınıfa gidiyorum." diyerek ona dil çıkarıp ilerledim. Arkamdan gülerken sırıtarak ilerledim. Arkamda yürümeye devam ediyordu okula girmiştik. Sınıfa doğru ilerledim.
Sınıfa girince sırama oturdum. Sınıf kapısının önünde etrafa bakıyordu Kerem. Son olarak bana baktığında "Nerde, gelmedi mi?" dediğinde omuzlarımı silktim. "Bilmiyorum." dediğimde sınıfa sınıf arkadaşım girdi.
"Boşuna beklemeyin göt korkusundan okuldan ayrılmış, gider ayakta seni şikayet etmiş." dediğinde başımı salladım. "Duydum merak etme." dediğimde Kerem bana bakıyordu.
Ona bakmayarak camdan dışarı baktım. Bahçeye giren Aras, Özgür ve Berk bana el sallamalarıyla bende onlara salladım. Başımı kapıya çevirdiğimde Kerem halen bana bakıyordu.
"Hadi aşağı inelim." dediğimde başını salladı. "Hem çoçuklara şarkıyı gösteririm. Dediğinde kafamı salladım.
Spoi (şarkıyı aşağı ekliyorum efsanee)
Façanga-herkesten güzelsin
Bu şarkıyı ilk başta okulda söylüyecekler ama mükemel. :)Bahceye indiğimde oda arkamdan geldi. Aras'a koşarak sarılmak için giderken oda kollarını açıp bana koştu. "İşte büyük aşıklar buluşması!" diye bağırarak sarıldı. Gülerken başımı kaldırıp ona baktım. "Kerem şarkının sözlerini yazmış." dediğinde beni kollarımdan tutup Özgür'e doğru itti.
"Oha, yavaş be ayı!" diyerek çemkirirken o hemen Kerem'in elindeki kağıdı aldı. O sıra okul bahçesine kim gelse iyidir.
Doruk!
"Has si-" demeye kalmadı Özgür'ün bana bakışıyla elimi ağzıma bastırdım. "Olum bu nasıl sözler aşk lan bu!" diyerek tepinen Aras'a bakarken Kerem girişte duran Doruğ'a bakıyordu. Aras tekrar Kerem'e bakıp "Pişt, baksana!" diyerek çemkirdi.
"Bune olum, kovboy filimi gibi bir rüzgar eksik arada." diyerek bana baktı. "Sende şu rüzgarda yerde sürüklenen çalı topu ol." dediğinde elimi anlıma pişmanlıkla vurdum. "Sus biraz Aras hiç sırası deil." dedim.
"Ne dedim ki ben." diyerek yanıma gelip durdu. Kerem ona doğru yürümeye başladı. Hemen durmayı bırakıp önüne gecicekken Berk yerinde kalmamı işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahne Çocukları
Teen FictionBeklenmedik bir karşılaşma ile tekrardan sahnelere dönecektim. Bu beni mutlu ederken bu mutluluğa ortak edeceğim bir sürü insan beraberinde katıyordum. Onlar ile gülüp, onlar ile eyleniyordum. Mutluluğumun bir parçaları olmuşken onlardan ayrılmam ol...