Aşk ; Senin Adın

561 38 0
                                    

Çocuk gibi peşinden agladigim günlerin bir diğer adi aşk.
Aşk ; Küçükken dizlerimin üzerine ve kanattigim bir diz yarasi.
Aşk ; Büyümek için gün saydığım bir duygu
Aşk ; Senin ismin
- Seni seviyorum biliyor musun ?
Hani hala bilmiyorsan soyliyeyim diye seni seviyorum iste.Hergun daha çok iliklerine kadar seviyorum seni. Yokluğunu ölüme es değer sayacak kadar seviyorum seni iste.Aklıma geliyorsun hep,kiziyorum sana aklıma gelmişken kalbime ugramayaşına. Sonra kızgınlığım geçiyor belki isi vardır diyerek hakli buluyorum seni.Özgür bırakıyorum kendimce.Uyumadan önce dakikalarca düşünüyorum seninle yapabilcek milyonca imkânsız seyi.Bana hepsinin imkânsız olmadığına inanacak gücü veriyorsun birde bire imkânsız birşey olmadığına inanıyorum hayatta,buna senide dahil ediyorum sonra,mutlu oluyorum sanırım fazlasiyla , gülümseyerek uyuyorum her defasında.Neyi çok düşünürsen ruyana girermis diyorlar,seni her gece görüyorum rüyamda.İyiki geliyorsun rüyalarıma.Bunu anlaticak kelimeler olsa keşke.Yüzüme bakıp bir gün benden habersizce uyurken yanıma gelmenin umuduyla yasiyorum.Bu yüzünde ki çocuk gülümsemesi nedir diyorlar.Bunun sebebi sensin iyiki varsın iste iyiki.Seni ilk gordugum gün aklimda gülümseyisini hatırlıyorum hani bana sıkıyorsa sevme ' gülümseyişi' dercesine gulumseyislerinle mutlu oluyorum.Seni hergun ilk günkü gibi hatırlıyorum ve en güzeli de seni hergun ilk gün ki gibi sevebiliyorum.Seninle yaşlanmayı layik gör bana.İnsan guldukce ömrü uzar diyorlar,sen gel beni güldüreyim ömrümüzu uzatiriz istediğimiz kadar.Seni seviyorum iyiki varsın kelimesine ait her güzel cümlenin sahibi sensin.

Kendin İçin YaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin