SEN VE BEN

390 35 3
                                    

Sen beni benden alan aklımı ruhumu bedenimi kendine taptıran insansin.Sen benim için nasıl birseysin biliyor musun ? Çok farklı bir yerin var hani yaşanmisliklar var ama bi o kadar da aci evet sen benim gercegimdin ömrüm hemde her zaman ama o an öyle bulanır ki insan kendini köşeye sıkışmış hisseder nefesi daralır kendini koca bi boşlukta bulur.Ama herşeye karşı mutlu olmayı bilir misin sen ? Herkes o acılara rağmen gulemez sesini çıkaramaz.Sen beni anlamadigin gibi bunu da anlamicaksin hic bir zaman.Elime kalemimi alıp önüme kagit koydum anlatmak istedim seni kendime.Ne yaşadığımız senin nasıl biri olduğunu ve en onemlisi ben kendimi sana nasıl kaptirdigimi anlatmak istedim,ama olmadı evet bunu anlatmak çok zor ve imkânsızdı hani senden kalan hatıralar vardır hani bide diğer bi tarafta kocaman senin hayalin boyle masumca karşımda durmuş o kadar tatlı sevimli bakıyor ki o kadar içten ki beni benden alıyor resmen.Gündüzken kendime geceyi daha hoş buluyorum yalnızligin asıl rengi olan siyah'ı yakaliyorum bütünlestiriyorum onunla resmen seni.Bana bir gelişim vardı o kadar tatliydi ki gelisin o kadar masumdu ki kalbim çok hızlı atmaya basliyordu sanki gözlerin gozlerime hasret bedenin ruhuma aşık ellerin bana sarilmaya hasret iste bunlar şuan içimi acitiyor artik biz SEN VE BEN değiliz birbirimizi tanımayan bir kişi olarak devam ediyoruz hayatımıza.

YORUMLARİNİZ VE OYLAMALARİNİZ COK ONEMLİ DİGER KİSİMLAR İCİN DESTEKLEMEYİ UNUTMAYİN

Kendin İçin YaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin