Yanlıs Tercihler

226 18 1
                                    

Aslında hayatımızın bir çoğu tercihlerden ibarettir ve çoğu insan yanlış tercihlerde bulunur.
Hayatınız her anında bu yanlış tercihler vardır.
Kucuk yaşta başlarız yanlış yapmaya neyin ne olduğunu tam bilmeden...
En basitinden bes yaşında yanlış bir oyuncağı tercih eder zamanla oynamaktan sıkılıriz...
Ilk okula başlarız yanlış bir sıra arkadaşı seçiminde bulunuruz ve sürekli bizi rahatsız eder. Dersi doğru düzgün dinleyemeyiz...
Lise hayatimiz başlar sonra. Yanlış kisiye aşık olur cok acılar cekeriz...
Üniversiteye başlarız daha sonra. Bakmisiz ki yanlış bir bölüm seçmişiz, okumaktan zevk almamaya başlarız. Istemedigimiz mesleği yapmak zorunda kalırız...
Hayatımızın geri kalaninda da yanlış tercihler mevcuttur. Eşiniz, aldığınız araba markası, telefonunuz , evinizin bulundu semt, yediğiniz yemek, giydiğiniz kıyafetler,seçtiğiniz arkadaşlar....
Zaman zaman sizin yanlış seçimler de bulunduğunuz kavramlardir.
Herkes icin ayni sey elbette geçerli değildir. Bazıları dünyaya doğuştan şansli gelir. Bazıları önündeki seçenekleri şansa çevirir. Yapmamız gereken ise yanlış tercihleri yapmadan farketmek lakin yanlış tercihlerde bulunursak en kısa zamanda yanlıştan dönmektir...

Kendin İçin YaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin