doi

7K 459 21
                                    

Harry : Barbara,Doamne iubito ce ma bucur sa te vad.
Barbara : Termina, Harry. O ai pe Kendall, spune-i ei asa. Pe mine m-ai lasat cand am avut nevoie de tine.
Harry : Dar diferenta dintre ea si tine este ca pentru ea nu am nici un fel de sentimente cand pe tine te iubesc.
Barbara : Sa iubesti o p**a ca la mine nu mai ajungi.
Harry : Barbie, stii ca tot in tine ajung.
Barbara : Bou ai fost, bou ai ramas.
Harry : De unde stii cum am fost inainte? Barbie, cumva ti-a revenit memoria?
Barbara : Nu. Ai fost bou in putin timp pe care l-am petrecut cu tine dupa ce mi-am revenit din coma.
Harry : Iubito. Daca as putea da timpul inapoi as face orice numai sa nu ne fi despartit acum. Acum ai fi fost Barbara Styles.
Barbara : I-ati gandul de la mine, Styles. Te urasc mai mult decat orice pe lume.
Daca prin urat a inteles ca il iubesc atunci e bine. Il iubesc mai mult decat orice pe lumea asta. Viata mea nu mai are sens fara el. Dar mi-am promis mie ca nu am sa maj cad in plasa lui si ca am sa il uit. Dar e greu sa il uiti cand ii vezi ochii aceia verzi ca jadul si zambetul acela de milioane. E greu sa il uiti pe cel care ti-a oferit cele mai frumoase momente, pe cel care ti-a luat inocenta, pe cal care ti-a promis ca iti va oferi acel inel important din viata unei femei, pe cel care mi-a promis soarele si luna. Dar se pare ca doar o propozitie iti poate ruina visele. In cazul meu o stire : "Harry Styles si Kendall Jenner si-au confirmat logodna."

Amnesia - H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum