treisprezece

3.1K 185 13
                                    

Mi-am smuls mana din stransoarea sa si m-am intors cu spatele la el. M-am intors pe calcaie si am pasit tare pe parchetul rece spre camera mea. Strigatele lui Harry erau din ce in ce mai dese si mai tari semn ca ma urmarea. Am grabit pasul si cand am ajuns in camera mea usa a fost izbita in urma mea de perete pe ea intrand un Harry nervos si tot odata trist.

-De ce Doamne iarta-ma te-ai taiat din nou ? Ai uitat ce s-a intamplat data trecuta? Ai uitat ca te-am gasit in baie inconstienta si ca dupa ai avut amnesie? Zi ! Ai uitat ? strigatele lui imi zgariau urechile. 

Avea dreptate totusi. Dar acum mai mult ca niciodata vreau sa am amnesie. Vreau sa il uit. Sa uit ca m-a facut sa sufar, ca m-a pacalit ca pe ultima javra si ca m-a inselat.

-Poate ca vreau sa am din nou amnesie, idiotule ! Sau poate ca vreau sa mor ! Termina sa te prefaci ca-ti pasa, strig si eu la randul meu la el.

Fata i s-a schimbat brusc in una trista si socata. S-a apropiat de mine si mi-a luat fata in palmele sale, facandu-ma sa ma uit in ochii lui ce acum erau plini de lacrimi. Mi-a sarutat usor buzele apoi ambii obraji ce erau plini de lacrimi. Mi-a sarutat fruntea apoi a oftat zgomotos. Si-a luat mainile de pe obrajii mei si a dat aprobator din cap. S-a intors cu spatele la mine si si-a luat hainele care zaceau acum pe patul meu. S-a imbracat repede cu acestea chiar daca erau inca ude si a parasit camera. S-a oprit brusc in tocul usii si si-a intrors capul spre mine.

-Daca nu-mi pasa nu mai luptam pentru tine. Nu mai veneam pana aici in ploaie cu o rana deschisa. Nu mai plangeam atat pentru ca m-ai parasit atunci. Nu faceam toate astea iar tu spui ca nu-mi pasa. Te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine. M-as omori daca as stii ca asta ti-ar aduce bucuria vesnica. Acum mor pe interior cand stiu ca te-am inselat si ca am distrus totul si crede-ma ca daca as putea sa dau timpul inapoi as face-o, dar nu pot. Acum pot doar sa sper ca intr-o zi ma vei ierta si ca v-om fii macar prieteni daca nu v-om mai fii impreuna, spune si se indeparteaza.

Discursul sau m-a lasat fara cuvinte. Am fugit in urma sa dar era prea tarziu. A plecat. Cu toate ca cel vinovat aici e el, nu vreau sa il las sa plece. Nu vreau sa stiu ca nu mai este al meu.

Harry P.O.V.

Am plecat de la ea cu lacrimi curgandu-mi pe obraji. In acest moment nu imi pasa daca avea sa ma vada cineva. O vroiam pe ea mai mult decat vreau popularitatea pe care ti-o ofera celebritatea. Ma urasc atat de mult pentru ca o fac sa sufere atat de mult si atat de des. Nu am sa ma mai bag in viata ei. Sper doar ca intr-o zi cineva sa o stranga in brate atat de tare incat sa ii repare toate bucatile rupte din inima pe care eu i le-am provocat. Cred, totusi, ca mereu am sa fiu indragostit de ea, indiferent de cine o sa fie persoana de langa mine sau de langa ea.

Cand iti pierzi iubirea vietii tale nu conteaza ca ai 17, 25, 80 sau 90, o sa doara pentru restul vietii tale.

*Peste 6 luni*

Barbara P.O.V.

Imi amintesc ca sunt 6 luni de cand ne-am despartit pentru a nu stiu cata oara. Mi-am dat in sfarsit seama ca nu se mai intoarce de data asta. A fost o perioada de aproape 2 zile in care nu m-am mai gandit la el. Apoi intr-o noapte mi-a sunat telefonul si am fugit prin toata casa pentru a-l gasii gandindu-ma ca este el, dar nu a fost, iar gandurile mele au revenit. El a revenit in mintea mea.

Mereu am fost intrebata daca il vreau inapoi si mereu am mintit chiar daca am tanjint sa il am inapoi in astea 6 luni. Stiu ce vreau si nu pot sa admit ca asta este ceea ce inca vreau, pe el. Il vad pe el in fiecare baiat pe care il vad. Ii compar pe ei cu Harry si nu imi convine pentru ca stiu ca nimeni nu mai e ca el.

Nu am trecut peste inca si nu am sa fac asta prea repede.



Heelooo ♥

Vreau doar sa va spun ca mai sunt doar 2 capitole si am sa termin cartea din motive personale. Da, la inceput vroiam sa fie lunga dar nu mai am timp sa scriu la ea, si sincera sa fiu nu prea mai am nici idei, si sa ma ia dracu ca grabesc acum actiunile dar asta e. Sper sa nu va suparati pe mine.

Hope you like it ♥ Ly lots ♥

Amnesia - H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum