sase

5.1K 380 23
                                    

A plecat. Dupa ce mi-am calcat pe orgoliu si a plecat. M-am lasat sa cad sprijinita de peretele rece al sufrageriei. Lacrimile mi-au reaput pe obraji. M-am saturat sa plang pentru el. Este a doua oara cand pleaca si nu am de gand sa il mai iert. I-as fi dat o sansa acum, dar a plecat. Miscare proasta, Styles.

M-am ridicat de pe jos si m-am dus in bucutarie pentru a-mi face un ceai. Dupa ce am pus apa in ibricul special pentru fierbere mi-am dat seama ca sunt intr-un prosop. Am urcat scarile aruncand o privire fugitiva la ceasul de pe perete. 4:15. Du-te dracu, Styles, m-ai tinut treaza toata noaptea.

Dupa ce m-am imbracat in treningul meu roz de la PINK am mers din nou in bucatarie pentru a termina ce am inceput. Am inceput sa-mi tai niste fructe pentru ca nu ma mai duc sa dorm la ora asta, asta ar insemna sa dorm o ora si 45 de minute si mai bine nu mai dorm deloc.

Am auzit usa deschizandu-se si m-am speriat. Am iesit din bucatarie inca avand cutitul in mama si m-am indreptat spre hol.

-Gata,iubito. Sunt eu, linisteste-te, spune Harry cand ma vede.

Mi-am calmat inima si am dus cutitul din nou in bucatarie langa tocator. Am mers mai apoi la Harry sa il intreb ce vrea. Deja ma calca pe nervi baiatul asta si vroiam sa il dau in suturi afara din casa.

-Ce dracu cauti aici, drac cret ce esti? Il intteb nervoasa cand intru din nou in sufragerie.

-Usor, iubito. Trebuie sa vi cu mine undeva.

Dupa ce spune asta ma inhata de mana si ma trage afara din apartament. Urcam un etaj iar Harry deschide o usa cu cheia. Intram si observ pe pereti poze cu el si Kedall ce ce ma face sa imi lasa privirea in jos. Ohh.. mai sunt si desculta.

-E adevarat? Ma intreaba Harry uitandu-se in ochii mei.

Nu stiam ce sa ii spun.Adevarul e ca nici eu nu stiu de unde a aflat asta.Stiu ca l-am mintit atat de mult timp si i-am ascuns faptul ca mi-am adus aminte tot dar nu vroiam sa stie si uite ca a aflat intr-un fel sau altul.Inima imi era sfasiata si ma durea de fiecare data cand il vedeam in bratele lui Kendall cu toate ca era vina mea.Daca i-as fi apus adevarul atunci eu as fi fost logodita cu el acum,nu ea.

-La dracu,Barbara.Iti amintesti tot? Da sau nu? Ma intreaba iar.Imi era foarte frica sa ii raspund dar trebuia.

-Da,Harry. Vocea imi era slaba si joasa.Lacrimile au inceput sa imi curga suroaie pe obraji si mi-am lasat capul in jos pentru a nu-l privi in ochi.

-La dracu,iubito.De ce nu mi-ai spus? Tu puteai sa porti inelul ala acum.

-Pentru ca m-ai lasat balta,Harry. Si ti-am mai spus ca mi-am dus aminte totul.

-Te-am lasat balta cu un motiv,Barbie.Te iubesc,printeso. Si eram beat, am crezut ca am visat totul.

Dupa ce a rostit acele cuvinte si-a lipit buzele sale carnoase de ale mele.Imi era atat de dor de buzele lui.Imi era dor de el.Dar momentul nostru a fost intrerupt de Zayn si Kendall care au dat buzna in camera facand schimb de saliva.

-Oh, buna Harry. Spune Kendall cand il observa.

-Imi spune-ti si mie ce se petrece aici? Ii intreb cand vad ca nu au nici o reactie la cea ce s-a intamplat.

-Eu si cu Harry nu suntem logoditi. A fost doar pentru ochii lumii si ca sa te faca pe tine geloasa. Eu sunt cu Zayn in realitate, spune Kendall si il ia pe Zayn de mana.

Ok..o sa am de discutat cu Harry.

Amnesia - H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum