Minho, yıllardır aklına kazınan soruyu sormak için Jisung'u bekliyordu. Sonunda barışıp barışmadıklarını sormak istiyordu. Çünkü o bundan sıkılmıştı.
Minho koltuğa oturup Jisung'un merdivenden inişini izledi. "Beni çağırmıştın, noldu?" Eliyle oturmasını işaret etti Minho. Jisung ise tedirgince oturdu.
"Lafı uzatmak istemiyorum. Hemen bana neden boşandığımızı anlatıyorsun. Bir anda, belirsiz bir sebepten dolayı beni sevmediğini söyleyip beni bıraktın. Artık sebebini öğrenmek istiyorum."
Jisung derince bir nefes aldı. Hangi birisini anlatacaktı? Gerçekleri mi, yalan olan şeyi mi? Gerçi ikiside aynıydı ve bu onu çok iyi biliyordu.
"Tamam anlatacağım."
Minho, Jisung'u onaylarcasına kafa salladı. "Bir de barışıp barışmadığımızı. Onuda fazlasıyla merak ediyorum çünkü."
Peki bunu nasıl anlatacaktı? Gerçekleri mi, yoksa sadece kızının velayeti için mi?
"Başta iş gezilerin çok normal geliyordu. Fakat bunu çoğalttın ve uzun süre gelmemeye başladın. Ve bilirsin ki bu Yeji ve beni çok üzüyordu." İç çekip nefes aldı. "Ayrıca beni aldattığını sandım."
Minho, konuşmak veya itiraz etmek için ağzını açacakken Jisung onu durdu. "Bi sus be! Beni dinle, sonra neden beni sevmiyorsun diyorsun!"
"Hem öyle düşünürken, bir anlık gaza gelip onu yazdım. Bir dahada dönüşü olmaz diye düşündüm. Ve Yeji ile benim içinde iyi olur dedim."
Minho kafa salladı. Onu aldattığı düşüncesi onu üzmüştü. Ama onada hak veriyordu, aynı şeyi Jisung yapsa o da aynısını hissederdi.
"Ve bence barıştık. Barıştık mı?"
"Barıştık."
Jisung ile Minho, birlikte oturup en sevdikleri filmi izliyorlardı. Aslında küçükken Yeji çok sevdiği için, onlarda da alışkanlık yapmıştı. "Düşünsene Charlie bizim oğlumuz oluyor."
"Yeji’yi gömdün sanki?" Minho, Jisung'a gülüp, onun elini tuttu.
"Hayır." Diyip itiraz etti Jisung. "Ama Charlie sonra çok zengin oldu. Yeji'nin çok zengin olduğunu göremeyiz bence."
"Ben Willy'nin çocuğumuz olmasını isterdim. Hem o daha zengin ve zeki." Jisung göz devirdi. "Biraz çatlak ama, olsun napalım."
"İzlerken aklıma Yeji geliyor. Hani bir keresinde Charlie ile evlenmek istiyorum diye bağırmıştı. 12 yaşında da her gün yeni birisine aşık oluyordu."
Eski anılara dalıp giden Minsung ikilisi, daha fazla anılardan bahsedip gece sarılarak uyumuşlardı.
Burdan Devamı Yeji'den;
Sabahın köründe, saatin kaç olduğunu bilmeden uyanmıştım. Telefona bakmak yerine aşağı inip babamlara sormak daha cazip gelmişti. Sabah sabah uyandığım için muhtemelen gün çok yavaş geçecekti.
Tüm gece boyunca akşam eve geç geldiğimin anlaşılması korkusuyla uyumuştum. Zaten geldiğimde babamlar uyuyordu. O yüzden rahattım.
Aşağı indiğimde Jisung babam yerde yatıyor, Minho babam ise koltuğa yayılmıştı. Gördüğüm şey ile gülmemi tutamayıp kahkahayı basmıştım.
Kahkahalarım şiddetlenirken Minho babam uyanmıştı. Bende bu sefer kendimi tam anlamıyla tutamayıp yere kapaklanmıştım. Yere düşmeyi plana sokmamış olduğum için daha fazla gülmüştüm. Kahkahamın tüm Kore'de yankılandığını düşünmüştüm.
Minho babam bana anlamazca bakarken Jisung'da uyanmıştı. Gözlerimden yaşlar akarken Minho, yanıma gelip tedirgince bana baktı. "Yeji noluyor?"
Sonunda gülmeyi kesip koltuğa oturdum. "Baba, siz birlikte mi uyudunuz?"
"Yeji biz barıştık.."
—
selam!! size bir kac soru soracagim. cevaplarsaniz sevinirim <3
suan yazdigim su sekilde kitaplar var. bu kitabi en fazla 2 bolum sonea final uaparim. ondan sonra bir kitap paylasacagim. ama hangisini yayinlasam bilmiyorum.
minsung ficinde konu su, Jisung intihar esiginde bir genc, Minho ise onu korumak icin gonderilen melek. ama bildiginiz melek, gercekten insan degil.
taegyu ficinde taehyun unlu bir idol. beomgyu ise taehyun'un menajeri. fakat taehyun sonra beomgyu'ya asik oluyor ve is takintiya donusuyor.
2yeon ficinde nayeon, jeongyeon'dan hoslaniyor. jeongyeon bunu ogreniyor ve olay o sekilde gidiyor. texting ve eglenceli bir fic.
acik konusmak gerekirse minsung'u yayinlamak istiyorum. suan tamamiyla minsung ilerliyoprum ama secim sizin.
saglicakla kalin!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bingoo!, minsung
Fanfictionminho, jisung'a eskisi gibi olabilmek için bir şans verir, fakat jisung sadece kızı yeji için bu şansı kullanır. 🦩 minsung, 311021.