end.

1.4K 104 24
                                    

on beşinci bölüm, final. —

2 Yıl Sonra.

Jisung ile Minho'nun barışması üzerinden yıllar geçmişti. Jisung başta her şeyi kızı için yapmış olsada, aslında onun için yapmadığını anlamıştı. Bu sayede de Japonya'ya gitmeyip Minho'nun yanında kalmıştı.

Yeji ise babalarının durumu için üzülmüyordu artık. Mental sıkıntılarını atlatmıştı. Artık eskisinden daha mutluydu. Chaeryeong ile de barışmışlardı.

Jeongin ve Seungmin, her zaman ki gibi birlikte mutlulardı. En neşeli çift onlardı. Bunu onları dışardan gören birisi bile söyleyebilirdi.

"Chan abi, şu balonları asmama yardım eder misin?" Tarih, 26 Mayıs 2021. Yeji'nin doğum günü. Chaeryeong balonları tavana asmak için Chan’den yardım isteyince, Chan kafasını sallayarak balonları asmasına yardım ediyordu.

Balonları astıktan sonra gözler Changbin ve Felix ikilisine asıldı. Changbin oturduğu yerde gülmekten ağlarken Ryujin sinirden gülüyordu. Çünkü Felix masaya çıktığında masada ki süsleri görmeyip "Ne gülüyorsun, sen nasıl kocasın? Kaldısana beni!"

Changbin hâlâ gülerken Lia, olacakları anlayıp Ryujin'i sakinleştirmeye çalıştı. Ryujin dişlerini öyle şıkmıştı ki dişleri kırılacak gibi olmuştu.

"Baba!" Ryujin bağırınca Changbin'in yüz ifadesi değişmişti. Korkuyorcasına Felix'i kaldırdı. "Babam düşmüş sen gülüyorsun!"

Changbin, Felix'i ayağa kaldırıp kafa salladı. "Haklısın kızım."

"Babana bağırma Ryujin!" Bu sefer Felix bağırdı. "Pardon baba, özür dilerim."

Kapının çalması ile herkesin eli kolu karıştı. Doğum gününü kutlamak için tam 19.37'i bekliyorlardı. Çünkü bu Yeji'nin doğum saatiydi.

"İyi ki doğdun Yeji!"

Bağırışlar yükselirken Yeji ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. En sonunda jeton düşmüş gibi şaşırdı ve gülümsedi.

"Aman! Ben 19 yaşıma girmiştim, değil mi?" herkes Yeji'ye gülümsemişti.

"Sizinle birlikte olmayı özlemişim."

Kitabın final bölümü; Minho ve Jisung’un aşkında saklıdır.

son. —

bitti lol

hazir bitmis yeni bi kitap yazayim bari bay

bingoo!, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin