yeji
CHA
ER
YEON
Gsevgilim
efendim yeji?yeji
nasilsin?sevgilim
iyiyeji
bende
nasil geciyor gunlerinsevgilim
iyi geciyoryeji
iyi
benimde
seni goremiyorum ama
olsun
ej azindan
mesajlarimi
goruyosunsevgilim
evetyeji
okulda neden yanimdan kaciyorsunsevgilim
kacmiyorum ?yeji
peki
neden
bana
soguk
yapiyosunsevgilim
tek tek yazdigin icin|
soguk davranmadim
sadece bir sey diyecektimyeji
efendimsevgilim
ayrilalim mi?yeji
ayrilalim mi
ne—
"BABA!" Yeji’nin çığlına tüm ev halkı ayaklanmıştı. Sesi duyan Jisung ile Minho, televizyonda izledikleri filmi kapatmadan koşarak Yeji’nin odasına çıkmışlardı.
"Noldu Yeji?" Yeji, gözüyle telefonu gösterdiğinde ikisi birlikte telefona bakmışlardı. Jisung, gördüğü şeye inanmayıp gözlerini kırpıştırdı iki kez.
"Ne demem lazım?" dedi Yeji şok içerisinde.
"Tamam de."
"Ne tamamı Minho? Neden diye sorsan?"
"Kızım ayrılmak istiyorsa, ayrılmak isteyenin yolu açık olsun-"
"Diyene bak, ayrılmamak için her şeyi yapan sendin ibne!"
yeji
neden"Sordum."
chaeryeong
ben seni artık sevemiyorum
konu buyeji
ne alaka ya
chaeryeong
arayayım mı?chaeryeong
ara yeji
ara"Baba, Chaer ile konuşacağım. Çıkabilir misiniz?" Jisung ve Minho kafa sallayarak odadan çıktı.
"Kızın odasında çok konuşma Minho!" sahte sinirle kızdı Minho'ya Jisung.
Minho, göz devirip kapının önünde beklemeye başladı. Jisung, anlamamış gibi yapmak yerine kaşlarını çatıp, "Ne yapıyorsun?- İnanmıyorum sana Minho." dedi. Jisung aşağı inip mutfağa girdi.
Minho, 15-30 dakika boyunca kapının önünde bekleyip neler olduğunu anlamaya çalıştı fakat Yeji’nin odasından ses gelmiyordu. Minho, burnuna gelen güzel kokulara aldanıp alt kata mutfağa indi.
Minho, Jisung’a yaklaştıkça ne olduğunu anlıyordu. Jisung, kızı Yeji’nin en sevdiği kurabiyelerden yapmıştı. Minho kolları yavaşca Jisung’un beline sardı ve boynuna öpücük bıraktı.
"Benden uzak dur Minho." dedi Jisung uzaklaşırken.
"Biz hâlâ evliyiz Jisung."
"Henüz."
Jisung tabakta ki kurabiyeleri ve 2 bardak içeceği tepsiye koydu. Eline alıp salonun ortasında ki masaya koydu ve tekrar yukarı çıktı.
"Yeji?" kapıyı çaldı fakat ses gelmeyince ona seslendi. Arkadan gelen Minho, Jisung'un yanına yaklaştı. Minho kapıyı açıp içeri girdi ve uyuyan Yeji'yi gördü.
"Uyumuş." yanına gitti ve Yeji’nin yanına oturdu Jisung. Yavaşça saçlarını sevip öptü.
"Baba?" Yeji uyanıp ayağı kalktı.
"Kalkma, uyu." dedi Minho sessizce.
"Kurabiye mi yaptın?" Jisung kafa salladı. Yeji, minik bir gülümseme ile hızlıca aşağı indi.
Jisung ile Minho aşağı indiklerinde Jisung’da gülüyordu. Jisung ve Yeji masaya oturduklarında, Minho kendinede içecek koyup masaya oturmuştu.
"Baba." kurabiyeleri yerken Yeji konuşmaya başladığında, tüm dikkatler ondaydı. "Boşanmasanız olmaz mı?"
—
olmaz yeji’cim bu bir minsung fici
YUCE KANG TAEHYUN İLE KUTSANİN
bir de fic yaziom bi tanem hyunin fici adi why won’t he date me gidin bakinn
konusu ilk bolumde yaziyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bingoo!, minsung
Fiksi Penggemarminho, jisung'a eskisi gibi olabilmek için bir şans verir, fakat jisung sadece kızı yeji için bu şansı kullanır. 🦩 minsung, 311021.