꒰ 𝐁𝐚𝐛 𝟑 ꒱

36 7 0
                                    

" Ha ?! Kena pergi juga ke ? Ad malas lah ma.. " Rungut Afiq . Ada juga nada marah yang terselit . Siapa sahaja yang tidak geram . Orang baru balik kerja , penat.. balik-balik sahaja suruh pergi majlis keramaian .

" Alah . Sekejap je , borak borak ke , makan makan dulu lepastu balik lah . "

" Ma.. Ad kan baru balik kerja . Boleh la , Ad taknak ikut . "

" Anis pergi tau event tu . Abang tak nak ke jumpa buah hati abang tu ? " Sampuk Ariana dengan senyum senget yang boleh disamakan dengan ' smirk ' .

" Ha ?! Anis pergi ? Kejap tau Ad siap . " Bersinar mata Afiq Adryyan apabila mendengar dan mengetahui sang pengarang hati pergi ke majlis tersebut juga . Dengan segera dia naik ke atas dan menukar pakaian .

" Ergh . dengar nama Anis je terus semangat 😑 . " Kutuk Arina apabila melihat telatah abang nya yang seorang itu .

" Biasalah orang muda mabuk bercinta kan . Hihihihi . "

" Masalah nya mama.. diaorang tak bercinta pun abang tu bertepuk sebelah je ma.. "

" Alah,nanti nanti bercinta lah juga tu . "

" Haish mama ni semua nak menang . "

Event

" Hye handsome boy . "

" Oh hi pretty . "

" I- "

" Weyh Luth . "

" Ish kau ni . Ha apa ? "

" Mum kau panggil . Jom "

" Ouh ok . "

" I'm very sorry baby , my mom call me . See ya . " Ucap Isaac dengan nada yang dibuat sedih . Dengan sekali pakej wink yang diberian untuk mengoda gadis gadis yang mengedik dengannya .

" Yes , mum . "

" Ha Luth . Ada pun . Ni anak kawan mum . Kenalkan ni Ariana dan Arina . Diaorang ni kembar tapi tak seiras . Yang ni pula Anis , sepupu mereka . "

" Hi . Nice to meet you guys . Especially.. Arina " Sapa Isaac dengan nada yang menggoda . Alhamdulillah Arina dimasukkan ke wad kerana lemah dengan perangai flirty Isaac .

" Erk.. Hi ? " Balas Arina dengan nada yang ' awkward ' . Sudah lah mereka berdua sahaja yang ditengah-tengah dewan . Yang lain semua dah pergi ingin memberi ruang kepada mereka berdua berborak .

"woahh, you look so beautiful darling and you surprised me because the angel exists and the angel is you"ujar Isaac dengan pandanggan yang tidak lepas melihat buah hatinya itu.

"You think I would melt with your sweet words like an other girls,hurm Mister Isaac"?sinis saja Arina melontarkan ayat tersebut dan terus berlalu pergi.isaac tersenyum sinis mendengar ayat yang keluar dari dua ulas bibir mungil sang gadisnya itu."soon or later you have to be mine,babygirl".ucap Isaac dalam hatinya.

" Weyh , Anis . "

" Yes Aria , why ? "

Mi Amore [HIATUS]Where stories live. Discover now