Bölüm5

4 2 0
                                    

Yaklaşık 5  dakika sonra evin kapısı tekmelenmeye başlandı. Emilie hemen askerin dediği gibi saklandı. Tabii ki yatağın altına değil. Emilie bir sürü korku filmi izlemişti ve yatağın altına saklanan aptal sarışınlar ne olduğunu çok iyi biliyordu. Bu yüzden kıyafet dolabına gitti. Kıyafet dolabının arka tarafında çok belli olmasa da küçük bir kapı vardı. O rayı uzun zamandır kullanmıyordu. En son 4 yaşındayken annesi ona kek almadığı için küstüğünde oraya girmişti. Orası fazlasıyla dardı ve orada çok uzun süre kalmak istemiyordu.

"Umarım sığarım"

Düşüncesiyle oraya girmeye çalıştı. Zar zor sığdıktan sonra kapıyı kapattı. Emilie'nin kapıyı kapatmasıyla kapının açılması bir oldu.

"Eller yukarı"

Bir adam oldukça kalın olan sesiyle. Bu az önceki Emilie'ye iyi davranan askerin sesiyle uyuşmuyordu. Emilie'nin nefes alması zorlaşmaya başlamıştı. Ayak sesleri duydu. Evinde bir değil birden fazla adam vardı...

Askerler evi aramaya başlamadan önce Emilie'nin yerde yatan anne ve babasının cansız bedenini görüklerinde sesi kalın adam küstahça;

-Kim vurduysa güzel vurmuş yaşama ihtimlleri yok.

Dedi ve ardından kalın sesiyle bir kahkaha attı. Emilie çok sinirlenmiş ve bir o kadar da üzülmüştü adamlar dolaba doğru ilerledi ve dolabın kapağını açtı. Emile adamın nefes alış verişini duyabiliyordu. Adam birşey bulamayınca geri çekildi. Eve biden biri girdi ve gür sesiyle;

+Çıkın dışarı! Bu evle ben ilgileneceğim.

-Emredersiniz komutanım!

Evet bu oydu. Emilie ile ilgilenen iyi kalpli asker. Emilie derin bir nefes aldı. Asker;

-Çıkabikirsin. Onlar artık burada değil. Dedi.

Emile yavaşça dolabından çıktı. Asker ona yemeğini verdi. Biraz mercimek çorbası ve bir dilim ekmek yerken asker Emile ile konuşmaya karar verdi.

-Ee adın ne bakalım?

+Emilie

-İsmin çok güzelmiş Emilie. Bende Jordan. Tanıştığımıza memnun oldum. Kaç yaşındasın Emilie?

+Altı

- Ben 34 yaşındayım.

Emilie çorbasını bitirmişti.

-Doydun mu? Tekrar getirmemi ister misin?

+Hayır, teşekkürler.

-Peki

Aslında hâlâ açtı ama Jordan yokken evde kalmak istemiyordu. Tekrar aynı olayı yaşamamak için...

Yazarın notu :)

HELLOOO. Beni özlediniz mi? Ben sizi çok özledim. Uzun zamandır bölüm atamıyordum kusura bakmayın.

Neysee sizce nasıl olmuş?

Sonraki bölümde ne olacak?

Bunları yorumlarda yazmayı unutmayın BAYSS


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin