Garou:
-Senden hoşlanıorum Badd.
Metal bat:
-Bi siktir git be.
Garou duydukları karşısında şaşıp kalmışdı, redd etmek bir yana genel olarak Metal batın sözleri mantıksız gelmişdi ona, çünkü onu redd etse bile en azından şaşırması gerekirdi ama Metal batt sanki Garou bunu ona 100 kere söylemiş gibi rahat bir şekilde tepki vermişdi.
Garou:
-Ne? Ne, nE <saçmalar>
Metal bat:
-Ne dediysem o siktir git, seninle uğraşıcak zamanım yok.
Garou:
-A..ama..
Garou yerinde kekelerken Metal bat soğuk kanlılığını koruyarak dedi:
Metal bat:
-Aması-maması yok. Zaten benden hoşlandığını uzun zamandır biliyorum, Gerçi çat diye söylemene şaşırdım orası ayrı, helal olsun, cesur adammışsın. Neyse ben gidiyorum. Hadi hoşça kal. [yn: nası, şok oldunuz demi~~]
Garou şoktan yerinde donup kalmışdı, kendi kendine "Ben ne kadar aptalım, bir aptal gibi direkt söylemek bir yana daha ondan hoşlandığımı saklayamadım." die düşünü yordu. bu sırada Metal bat ise yolda yürüyerek kende kendiye düşünüyordu.
Metal bat
*Siktir... hiç böyle bir şey beklemiyordum.. Garoudan aşk itirafı bir yana daha onun bana ilgi duyduğunu bile anlayamamışdım.
[y/n: Ahanda buda, 2-ci şok]
Ahhh şimdi onunla koşumak bile daha garip olucak, ama kahramanlık hayatımı tehlikeye atmamak için en azından kızışma dönemlerimde onun yanına gitmeliyim... Neyse, en iyisi kızışma zanımdan başka zamanlarda onunla hiç görüşmemek.*~Bir kaç gün sonra~
Garou bir kaç gündür olayları aklında çıkartamıyordu, sadece görevlerini yaparak düçüncelerini bastırmaya çalışıyordu. Bu sırada Metal bat-ın ise, o gün Garounun dedikleri beyninde dolaşmaya devam ediyordu, ne zaman hatırlasa garıp hiss ediyordu ve bu suçlulukla karışık garip duygu onu rahatsız edip duruyordu.
Metal bat
*Arğghhhhhhhhhhhh lanet olsun!!! Neden o günkü Garou-nun suratı beynimden çıkmıyor. Bu duyguyu hiç sevmedim. Bu lanet duguyu kesmek için bir süre onunla görüşmemem en iyisi*
O sırada ise dünya daki en kötü zamanlama ile birlikte Garou kızışma dönemine girer. (Küçük bir not: Alfaların kızışma dönemleri 5-6 ayda bir olur ve 2-3 gün sürer.)
Garou
*öhöhö ah sanırım kızışmaya girdim yorgun hiss ediyorum. Siktir!!! yarın pazartesi toplanı var. Badd bana bu kadar kızgınken yapabildiğim kadar ondan uzak durmalıyım.*
~ertesi gün~
Garou koca bir paket bastırıcıyı tek seferde atmıştı, Badd-ın onu görmeye bile katlanamadığını biliyordu çünkü. Eğer onu kızgınlıkta görürse onunla uzun bir süre konuşmayacağınıda tahmin ediyordu, ancak kahraman toplantılarına katılmak zorunluydu, bu yüzden ne yapıp edip gitmek zorundaydı.
~toplantı~
Sekingar:
- Evet Garou, sen son zamanlarda D şehrinde devriyeye çıkıyorsun oralarda durumlar nası?
Garou:
-İyi ,Mızafer sizse durumlar nası, yenge nası?
Sekingar:
-İyi olsu- LAN.. ne saçmalıyosun sen?!
Garou:
-Sen uzun zamandır görmediğim akrabalarım gibi sorunca bende ortamı bozmayayım dedim.
Sekingar:
-Senin akrabanın adı "Mızafer" mi?
Garou:
- Yok ama sende tam "Mızafer" tipi var. Bence ismini değiştirip "Mızafer" yapmalısın, hem bak demin sende az kalsın cevap veriyordun. Demekki sende istiyon.
Sekingar:
-Tamam uzatma, sen D şehrindeki olayları rapor et.
Garou:
-Rapor edicek bir şey yok her şey iy- ÖHHÖ ÖHÖHÖHÖ
Garou birden fenalaşır ve az kalsın bayılır ancak son ana kendini tutar.
Sekingar:
-Garou ne oldu!!! çabuk su getirin!!
Metal bat:
-Merak etmeyin, hepimiz Garou-yu tanıyoruz, o raporlar sıkıcı olduğu için bu tür şeyleri sıkça yapar. Bu durumdan kurtulmak için yapa bileceğimiz tek şey bu günlük onu toplantıdan daha erken brakmak, hem D şehrinde hiç bir olay olmadığını kendiside dedi.
Bang
*Bu Metal bat-kun için oldukça olgunca bir konuşmaydı, hemde bu numarayı ilk defa kendisi yapmış olmasına rağmen. Hatırlıyorumda foyası açıldıktan sonrada bahanesi kız kardeşini alış-verişe götürmesi gerektiğiydi. Zaten eminim Garou da bundan öğrendi, çocuk öğrenci değil hayırsız evlat resmen. Nerede gereksiz şey varsa onu hemencecik öğrenir.* [yn: Dayı sende Garoudan ne dertli çıktın yav.]
Sekingar Metal batın dediği gibi Garou-nun erken gitmesine izin verdi ama odadakilerdan hiç kimse Garou-nun kızışma döneminde olduğu için fenalaştığını bilmiyordu. Yoksa aslında bir kişi biliyomuydu!!
~toplantı sonrası~
Metal bat parkta Tareo-nun yanında oturan Garou-nun yanına gelip der.
Metal bat:
-Garou biraz konuşa bilirmiyiz.
Garou:
-S.sen burada olduğumu nereden bildin!!
Metal bat:
-Senin üzgünken bu çocukla zaman geçirdiğini tüm dünya biliyor. Neyse sen onu boşverde, konuşmalıyız benimle gel, ve çabuk ol.
Garou:
-T-tamam..
Metal bat Garou-yu içinde tek gecelik otellerin çok olduğu ara sokakların birine götürdü. Sonraysa onu bir yere itip sinirle dedi
Metal bat:
-Sen kızışma dönemindesin değilmi!!
EHEHEHEH ALIN İŞTE BÖLÜM OLMAYAN OKUYUCULARIM. NEYSE BEN GELİCEK BÖLÜMÜ YAZMAYA GİDİYORUM.
#VOTE UNUTULMASIN VOTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim omega bat-ım (Batarou) [TAMAMLANDI]
FantasyBen metal bat ve neyazık ki bir omegayım. Dominant olsamda maaşım yüksek oldugu için en iyi batırıcıları alıp kendimi beta gibi gizleye biliyorum.Ama kara bahtım beni Garou gibi iyi bir burnu olan insanla karşilaştirdi. kitabım türkçe ilk batarou f...