EXTRA 1: Omegawerse'nin olmassa, olmazı

45 6 15
                                    


Aradan 4-5 yıl geçmişti. Garou ve Badd balayından yeni dönmüşlerdi. Zaman içinde herkese sevgili olduklarını duyurmuş, birkaç yıl sonra evlenmişlerdi. Düğünleri o kadarda gösterişli değildi. Çünkü Badd dikkat çekmükten nefret ederdi. Ama Sevdikleri herkese haber vermişlerdi. Şimdiyse mutlu bir şekilde yaşıyorlardı ikisi. Bu gün Badd garip bir şekilde kendini o kadarda iyi hiss etmiyordu. Bu yüzden çalışmak yerine evde dinleniyordu. Garou ise her zamanki gibi,dışarıda pataklayacak canavar arıyordu.

 Garou dışarıda gezinirken Genos-a rastlar. Genos en iyi bioteknoloji sayesinde insan bedenini gei alabilmişti ve ustasının yolundan giderek antremanlara başladı. Sonra ise, 3 sene sonra saçları dökülmüş, ancak aşırı derecede güçlü birisine dönüşmüştü.

 Garou onunla biraz sohbet ederken, birden telefonuna çalar. Arayan Badd idi. Garou "Hayatım" diye kayıtlı numarayı açar.

Garou:

-Alo. Badd, eve bir şey lazım olduğu içinmi, aradın?

Badd:

-Ç..çabuk eve gel!!

Baddın sesi hasta gibiydi. Evde dinlenmesine rağmen dahada kötüye gitmişdi durumu. Garou endişe içinde koşarak evlerine doğru gitdi ama daha apartmanın önüne gelince bile durumu anlamıştı. Badd büyük kızgınlık dönemindeydi. Feremonları çok uzaktandanda olsa rahatça hiss edilebiliyordu. Garou herşeyi anlamıştı.Eve geldiğinde Badd-i parmağını bile kıpırdatamayacak bir şekilde buldu. Biraz ateşide vardı. Garou onun yanına geldi hafifçe yanağından öperek onu uyandırdı.[yn: Gerisini siz tahmin etdiniz.( ͡° ͜ʖ ͡° )]

~Ertesi sabah~

Garou:

-Kendini daha iyi hiss ediyormusun?

Badd:

-Seni öldürücem piç kurusu!! Sırtım kopuyor.

Garou:

-Haha.. Sinirlene biliyorsun demekki iyisin. Ve yeni evlendiğin kocanı öldürürsen hiç iyi olmaz değilmi~~

Badd:

-Sen neden her fırsat butduğunda  evlendiğimizi yüksek sesle söylüyorsunki.

Garou:

-Belkide kendimi bunun bir rüya olmadığına inandırmaya çalışıyorumdur.

Vay~~  evlilik resmen beni daha romaktik yapmış. 

Badd:

-Haha. Tamam tamam. Anladık. Bende seni seviyorum kısaca.

~Bir Hafta sonra.~ 

Aradan bir hafta geçmişti Garou evde oturmuş televizyon izliyordu. O sırada Badd gelir. Garounun yanında oturarak yanağından öper ve der.

Badd:

-Hey. Bir şer sorucağım. Sana baba olcaksın deseydim ne yapardın?

Garou:

-Delirirdim her halde.

Badd:

-Tamam sonra söylerim o zaman.

Garou:

-....

Garou:

-NEEE!! Hamilemisin!!

Badd:

-Aferin, çok çabuk anladın gerizekalı. Şimdi çocuğun zekası sana çeker diye kormaya başladım.

Badd biraz dalga geçerek Garounun şaşkınlığını atmasına yardımcı olur. Sonraysa, ona sıkıca sarılır.

~ 1 sene sonra~

Küçük Gaman  üç aylıktı. Resmen tüm ilgiyi üstüne çekiyordu. Hatda o doğduktan sonra Bang sık-sık onların evine gerlir, Gamanı kendi torunu gibi severdi.Bu günde Bang Gamanı görmeye gelmişti.

Bang:

-Hanimiş dedesinin torunu, hanimiş geleceğin dövüş sanatları ustası. 

Badd:  <fısıldayarak>

-Garou öğretmenine artık evine gitmesini söyle. Çocuğumu benden çok görüyor resmen.

Garou:

-Hayatım, ben nasıl evine git diyeyim ona, birazdan kendisi gider zaten. yada sen bir bahane bul.

Badd çocuğun yanına gidip Gamanı kucağına aldı ve dedi.

Badd:

 -Uykusu var.. En iyisi ben onu yatırayım.

Bang:

-Tamam. Geç oldu zaten bende gideyim.

Garou:

-Kalsaydın ya, biraz. Çayımızda var.

Bang:

- Yok ben gideyim.

Garou Bang gitdikten sonra der.

Garou:

-Anlamıyorum, adam çocuğu göremeyince gidiyor. Biz burada ölsek umursamayacak resmen.

Garou biraz kendi-kendine konuşduktan sonra odalarına girer. Badd Gamanı daha yeni uyutmuştu. Gaman ın saçları Badd gibi siyah, gözleri ise Garou gibi sarıydı. Garou kucağında uyumuş Gamanı tutan Baddın yanına gelir, yanağından bir öpücük kondurur.

Garou: 

-Uyudumu?

Badd:

-Şşşş. Daha yeni uyudu, uyandırma....

Garou:

-Seni seviyorum.

Badd:

-Ne oldu birden?

Garou: 

-Hiç... Sadece söylemek geçti içimden.

Badd:

-Bende seni seviyorum.




EHEHE. EXTRA 1 BİTDİ.. DEMİŞTİM, "İSİMİ GÖRÜNCE ANLİCAKSINIZ, BÖLÜMÜN KONUSUNU" DİYE....  BİDE KÜÇÜK BİR DİPNOT: GAMAN BENİM ORJİNAL KARAKTERİM DEĞİLDİR. EXTRA 2 DE SÖYLEDİM KİMİN KARAKTERİ OLDUĞUNU.

CİDDEN BATAROU FİC YAZARKEN EVE-NİN ŞARKILARINI DİNLEMEK GİBİSİ YOK.

#VOTE UNUTULMASIN VOTE

benim omega bat-ım (Batarou) [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin