İSİMSİZ BÖLÜM .14.

40 6 5
                                    


DİKKAT!! BU BÖLÜMÜN İSİMİNE OKUYUCULAR KARAR VERİCEK YORUMLARA DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ İSİMİ YAZIN (BÖLÜMÜ OKUDUKTAN SONRA TABİ) BENDE HOŞUMA GİDENLERDEN BİRİSİNİ SEÇECEĞİM.


Aradan bir kaç gün geçmişti. Sonunda tekrardan pazartesi gelmişt. Badd ise karargaha gitmek istemiyor, gitse Garou-yu görecekti çünkü ve yine aynı tatsız duyguyu yaşayacaktı. Son birkaç gündür hiç birşey düşünemiyordu, düşünmemeye çalışıyordu aslında çünkü Garou  düşüncelerine bile musallat olmuşdu.

Metal bat

*Arğğğğğğ işe gitmek istemiyorum!! işe giditmek ve Garounun yüzünü görmek istemiyorum. Ama gitmesemde bir ton fırça yerim.. Sanırım bu gün hasta numarası yapıp erken çıkacağım.*

Badd dediği gibi yapıp 100 takla atarak bu gün toplantıdan erken çıka bilmişdi. Ancak Garou toplantı biter bitmez onun yanına gelip telaşla dedi

Garou:

-İyi misin!! 

Metal bat:

-WTF!! Ne oluyo lan! 

Garou:

-Ne kadar endişelendiğimin farkındamısın!! Hasta hiss etdiğini söyledin! ve çıkıp gitdin! Şimdi çabuk hastaneye gidiyoruz!!

Metal bat:  //kızarır//

-N..ne?! Hasta filan hiss etmiyorum. Onu toplantıdan erken çıkmak için uydurdum.

Garou:

-Yani... senin bir şeyin yokmu~~

Metal bat:

-Tabikide yok. Hem sen nasıl bu kadar bariz bir yalanı anlayamıyorsun ki.

Garou derin bir oh çekerek der.

Garou:

-OHHHH çok rahatladım. Sana bir şey oldu diye ödüm kopdu.

Metal bat:

-Neden bu kadar endişeleniyorsun ki?

Garou:

-Hadi ama.. Sen, seni sevdiğimi, benim sana olan aşkımın karşılıksız olduğunu bildiğim kadar iyi biliyorsun. 

Metal bat:

-N..NE.//kızarıklık seviyesi 100%//

Metal bat bu sözleri duyunca aşırı derecede kızararak oradan hemen kaçar.

Metal bat

*N..n.neler oluyor böyle!! Neden bana öyle baktı ki?! Haa.haaa nefes.. nefes alamıyorum.*

Metal bat kalbini acıtan bu duygu yüzünden Garoudan nefret ediyor, ancak onu daha fazla görmek istiyordu. Hatda şimdi bile geri dönüp Garou ile  olan sohbetine devam etmek istiyordu.

~O srada Garou~

Garou:

-Şimdi ne yaptım ki ben?

~Bir kaç gün sonra~

Metal bat aklını kurcalayan tüm düşüncelerden kurtulmak için, son birkaç gündür sadece, canavar pataklıyordu. Bu günde bir sürü canavarı patakladıktan sonra, yorulmuştu. Dinlenmek için bir kafeden kahfe alıp parkta kahfesini yudumlamaya başladı. Çok seviyordu kahfeyi, ne kadar acı olsa okdadarda hoşuna gidiyordu. Bir fincan bile olsa kahfe içince kendini daha iyi hiss eder, tüm dertlerini unuturdu. Hatta o kadar iyi mood-da oluyorduki, normalde onu çabucak sinirlendiren şeyleri bile, görmezden gele biliyordu. Ancak am bu sırada kahfenin yoğun kokusunu bile geride bırakan, çok tanıdık bir koku hiss etdi. Garounun kokusuydu bu ve Garou onun kokusunu fark etmemiş gibiydi. Fark etseydi her zamanki gibi onun yanına gelir, bir sohbet başlatmaya çalışırdı. Badd ona dikkat etmemeye çalıştı, elninde kahfesi varken hiç birşey keyfini bozamazdı çünkü. Ancak neden Garou onun olduğu tarafa gelmiyordu? Garou gibi burnu olan birisi mutlaka fark ederdi onun kokusunu. Badd kabul etmesede olduğu yerden bir sm bile kımıldamayarak onun gelmesini bekliyordu. Elindeki kahfesnini bitirmişdi çoktan, hatda o yoğun kahfe kokusuta gitmişti üstünden, ama hala Garou gelmemişti.

Metal bat

*Neden gelmiyor bu piç!! Onun gelmesini istediğimden değilde..... Deminden beri olduğu yerden kımıldamadı.Eğer beni izliyorsa bu hiç hoş değil. Bir dakika!! O beni izleyece yerden birisi değil. Ya bir canavarla savaşıyor ve buraya gelemiyorsa.. Ama o zamanda canavarı yener yenmez gelirdi.

YOKSA CANAVAR ZATEN ONU!!*

Metal bat çok endişelenmişti, kendini Garounun kokusuna o kadar odaklamıştı ki, nerede olduğunu milimetresine kadar dakik biliyordu. Badd çok hızlı koşuyordu, telaşlıydı çünkü. hatda en son bu kadat telaşlanalı yıllar olmuştu. Badd hızlıca demin kahfe aldığı kafenin kapısından içeri girer ve yan masada oturmuş Garou ve Suiryu-yu görür.

Metal bat:

-nE... senin ne işin var lan burada (Suiryu-yu kast ediyor.).

Garou:

-AAA.... Selam Metal bat, Buralardamıydın? hiç fark etmemişim.

Metal bet

*Yalancı!! kokumu hiss etdiğini ikimizde biliyoruz.*

Suiryu:

-Selam Metal bat-san. Senin ne işin var burada?

Metal bat Suiryu-nu gözleriyle bayaca  bir süzdü. Suiryunun "Ben Garou-san gibi benim tipim olan alfalardan hoşlanırım." sözlerinden sonra hiç hazz etmiyordu ondan. Garou ilede ne zaman görse sinirleniyordu. Ama hiç bir şey diyemiyordu.

Metal bat:

-Kahfe almaya gelmiştim. Sizin burada olmanızdan haberim yokyu.

Suiryu:

-Hazır gelmişken, gelip bizimle otursana.

Metal bat aslında oturmak istemiyordu ama istemsizce Garou ve Suiryunun yalnız kalmalarını da istemiyordu.

Metal bat:

-Tamam olur.

Ancak o sırada Garou, Suiryuya tehtitsel bir bakış atar ve Suiryu birkaç dakida sohbet edip, (oda Badd şüpelenmesin diye) hemen gitmesini anlar, ve öylede yapıp gider. Böylelikle Garou ve Badd yalnız kalır.

Garou:

-Hey Metal bat.

Metal bat:

-Ne var?!

Garou:

-Yoksa, sen beni kıskanıyormusun?~

Metal bat //kızarır//:

-NE!!

MİNİK BİR EXTRA:

~Toplanı zamanı~

Metal bat:

- Çok kasta hiss ediyorum. Bu gün erken çıksam iyi olur.....

Garou

*Ne hastamı hiss ediyor bir şeymi oldu sana!!*

Sekingar:

-Hayatda olmaz. Numara yaptığını herkes biliyor.

Metal bat:

-Ölüyorum, anlasanıza!!

Garou

*Ölmeee!!!*

--VE GÜNÜN SONUNDA SEKİNGAR ONA İNANMASADA, BADD ONUN BAŞININ ETİNİ YEDİĞİ İÇİN İZİN VERDİ.--


EHEHEH 1-2 BÖLÜME BİTİYOR HİKAYE. AMA BİR TANE EXTRA BÖLÜM DAHA OLUCAK. İSİMİNİ ŞİMDİDEN DÜŞÜNDÜM (ASLINDA İLK BÖLÜMDEN DÜŞÜNŞÜŞTÜM. HATTA SIRF BU BÖLÜMÜ YAZMAK İÇİN BU HİKAYENİ YAZIYORUM.) "EXTRA:XXXXXX" YAZISINI GÖRÜNCE TÜM BÖLÜMÜN KONUSUNU ANLİCAKSINIZ ZATEN. NEYSE, BEN ÇOK SPOİ VERMEYEYİM~~  

BİDE, BÖLÜM İÇİNDE YAZIM HATALARI VARDA MUTLAKA SÖYLEYİN Kİ DÜZELTEYİM. 

# VOTE UNUTEUMASIN VOTE

benim omega bat-ım (Batarou) [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin