Prológus

1.2K 29 0
                                    


2021 december 5.

- Szia Apa! Minden oké? Ne haragudj, hogy nem szóltam, hogy eljövök csak úgy láttam sok dolgod van. - mondtam apának a telefonba remélve, hogy nem fog kiakadni, ha legnagyobb lánya egyedül sétálgat egy ismeretlen ország, ismeretlen városában, Jeddah-ban.
-Szia drágám! Semmi gond, igen elég sok feladatom van még itt a pályán, tudod nem egyszerű, ha a világbajnoki címről van szó. Nyugodtan nézz körbe, vásárolgass, csak vigyázz magadra kérlek. - nyugtatott meg apa.
- Rendben, vigyázok magamra.
- O, és Em, kérlek vegyél valami ajándékot amit haza tudunk vinni a gyerekeknek, és Gerinek is nézz valami szépet a nevemben.- kérlelt az én drága jó édesapám.
- Meg lesz apa, ne aggódj. Még szerencse, hogy Gerivel közel azonos ízlésünk van. - mondtam nevetve, majd letettem a telefont.
Nyugodtan sétálok a városban a zene szól a fülemben, mikor egy újságárus bódé előtt lefagyva megálltam és csak szemeztem a velem szemben lévő rólam íródott cikkel. Gyorsan vettem egy példányt majd elkezdtem olvasni, hogy mit írnak benne: 10 év után újra láthatjuk Christian Horner (48), a Red Bull csapatfőnökének legnagyobb lányát, Emma Hornert (23) a versenypálya mellett.- állt a címlapon, gyorsan belelapoztam, és megkerestem a rólunk szóló oldalt.- Ma hosszú idő után újra láthattuk azt az aranyos kislányt felnőtt nőként, aki régen minden versenyhétvégén ott ült édesapja mellett, és onnan szurkolt a pilótáknak. 2011-es szezonzáró futam óta nem volt kint a versenyeken, igaz ennek oka nem ismert, de szerintem mindannyian örülünk, hogy egy ismert arc visszatér közénk.- meglepődve olvastam, hogy van aki ennyi évnyi változás után is gelismert, hiszen teljesen más vagyok, mint régen voltam.
Egy egész napos vásárlás eléggé kifárasztja az embert, ezért is mikor visszaértem a hotelbe egyből a szobámba vezetett az utam, hogy gyorsan letusoljak, majd lemenjek gyorsan vacsorázni apával, hogy minél előbb álomra hajthassam a fejem.
Maga a szoba nagyon nagy, letisztult, fekete-fehér színben pompázik inkább hívható már lakosztálynak, de mit vártam, hiszen Szaúd-Arábiában vagyok. A fürdő ugyanúgy fekete- fehér csempe mindenhol, egy nagy zuhanykabinnal, és egy mosdóval van ellátva. Fürdés után úgy gondoltam, hogy a kényelmet helyezem előrébb, ezért egy szürke melegítőt és fehér crop topot vettem fel a kedvenc fekete Vans cipőmmel. Felkaptam a telefonom, szobakulcsom, valamint a maszkomat és már rohantam is az étterembe. Mikor leértem láttam, hogy apa egy 4 fős asztalnál ül, ezért hirtelen elgondolkodtam, hogy biztosan 2-en fogunk-e vacsorázni, a válasz 1 perc után kiderült, nem.

Forever yours- Max VerstappenWhere stories live. Discover now