Csak akkor láttam, hogy ki a másik 2 férfi aki az asztalnál ül amikor odamentem hozzájuk, leülni.
- Sziasztok! Szia Apa! - adtam egy puszit apa arcára. - Mi a helyzet? Nem úgy volt, hogy együtt vacsorázunk?
- Szia Em, de úgy volt csak gondoltam megismerhetnéd a fiúkat. De csak nyugalom mindketten foglaltak. - mondta nevetve apa, miközben én megforgattam a szememet- Kislányom ne forgasd, mert ki fognak esni azok a gyönyörű barna szemeid. Szóval Checo, ő itt a lányom Emma. Emma Checonak ez az első éve velünk és kiválóan teljesít.
- Szia Sergio Perez, de mindenki Checonak hív. Örülök, hogy megismerhetlek, már nagyon sokat hallottam rólad. - mondta kedvesen.
- Szia Emma vagyok, enyém a megtiszteltetés. - fogadtam el a felém nyújtott kezét.
- Max ő itt a lányom, Emma. Emma, ő itt Max Verstappen, reméljük, hogy az idei világbajnok.
-Szia Max vagyok, örülök, hogy találkoztunk, de nekem mennem kell, mert Kelly már vár rám.
- Oké, persze menj csak, majd még úgyis összefutunk. - én meg kínosan csak utána intettem. Hát ez kínos, gondoltam magamban.
Vacsora alatt nagyon jót beszélgettünk apával és Checoval, meg tudtam, hogy van 2 gyermeke és a harmadik már úton van. De ő is folyton kerdezősködött, elmondtam, hogy most végeztem az egyetemmel júniusban mérnökként és, hogy azért vagyok itt, mert már hiányzott ez a közeg. Én egy csirkesalátát ettem, apa steaket, míg Checo lazac salátát rendelt.
Miután végeztünk az evéssel fáradtan estem be a szobámba, és ruhástúl aludtam el a puha, nagy franciaágyamban.
YOU ARE READING
Forever yours- Max Verstappen
FanfictionEgy újdonsült világbajnok Max Verstappen, valamint egy 23 éves, eddig médiában nem mutatkozó, mégis híres Horner lány élete. Tele nehézséggel, csalódással és szerelemmel.