Bahrein (Part 2)

367 14 0
                                    

*Emma szemszöge*

Nehezemre esett, de bekopogtam Lancehez, fájt, mert tudtam, hogy életem szerelme, gyermekem édesapja engem vár. Viszont reménykedtem benne, hogy rá fog jönni mi is történt valójában. Két halk kopogás után nyitott ajtót, és egyből behúzott a szobába, még megszólalni se volt időm olyan gyorsan történt minden. Egyik percben még megcsókolt a következőben pedig az ágyra lökött és lekötötte a kezeimet és lábaimat, én pedig keservesen sírtam.
- Nee, Lance kérlek erre semmi szükség!- kapálóztam.
- Dehogy nem, hiszen itt rugdalsz, így megkönnyítem a dolgom. Ne aggódj, vigyázok rád.- mondta nyájasan, majd letépte rólam a köntöst és a fehérneműt, majd ő maga is levette a ruháit.
- Kérlek, én ezt nem akarom. Neked is ott van Sara, miért kell ezt....-nyögtem ki a szavakat nehezen, majd meghallottam, hogy dörömbölnek az ajtón és apa hangját.
- Te rohadék, nyisd ki az ajtót! Hallod!- csak kiabáltak, verték az ajtót, de őt ez egy cseppet sem érdekelte, cyak folytatta a kínozásomat.
Már annyira kikészültem, hogy egy nagy csapódást hallottam és azt vettem észre, hogy Max leteperte Lancet és üti a fejét, fiúk szétszedték őket, míg apa hívta a rendőrséget. Isa ahogy meglátott hozzám sietett, hogy megnyugtasson és Lando is, hogy odaadja a pulcsiját. Amikor Danielnek és Carlosnak sikerült leszednie Maxot erről az elmebetegről ő egyből odasietett hozzám és szorosan tartott a kezei közt.
- Istenem, Emma annyira szeretlek. Mit tett veled ez a féreg?-kérdezősködött, de én csak sírtam tovább- Shhhh, nyugodj meg, már itt vagyok vigyázok rád.- ekkor már apa is visszatért és ő pedig a másik oldalamra ült- A baba jól van? Nem tett vele semmit?- kérdezte ijedten szerelmem.
- Nem, ő jólvan. Vagyis úgy érzem.- egyre jobban kezdtem megnyugodni, és ekkor vettem észre apa értetlen arcát- Ne haragudj apa, hogy nem mondtam el... Én is csak néhány órája tudom. Annyira szeretlek..
- Ne aggódj kincsem. Örülök, én leszek a legboldogabb nagypapa a világon.- vont egy szoros ölelésbe.

Miután kiérkezett a rendőrség őrizetbe vették Lancet és azonnali hatállyal kitiltották a Forma 1-ből. A vallomástétel miatt fel kellett idéznem minden részletet. A nagyon nehéz éjszaka után hajnali 3 óra volt amikor Maxxal a közös ágyunkba feküdtünk be aludni, de ahogy éreztem a szodításán nagyon feszült volt, és nem tudott aludni, ahogy én sem. Viszont úgy gondoltam, hogy most nem tudnék róla beszélni, ezért nem is szólaltam meg.

Szombati napunk elég hosszú volt, a kialvatlanság miatt és ag únságírók miatt is, akik meg tudták, hogy mi történt éjjel,de ők szerencsére egy közlemény után már nem zargattak minket. Az időmérő után, ahol Charles szerezte meg a polet Max előtt, megkeresett minket, vagyis engem, apát és Maxet Lawrence és személyesen kért bocsánatot, valamint elmondta, hogy erről ő semmit nem tudott, és hogy csalódott a fiában, mert ő nem így nevelte. Én ezt mind végig hallgattam, majd mielőtt távozott volna még odamentem hozzá és megöleltem, fogalmam sincs miérr csak úgy éreztem ez a helyes.

Vasárnap már egy kixsivel jobban voltam, viszont enni nem sok kedvem volt. Max ezt nem tűrte tovább és rábeszélt, hogy legalább a babánkra vigyázzak. Egész reggel a hamarosan 3 fős családunkról beszélgettünk. Megterveztük, hogy az utolsó futam a Szingapúri lesz, amelyiken részt veszek. Viszont a következő szezontól az összes európai és a Bahreini futamon ott fogunk szurkolni neki a kislányommal vagy kisfiammal együtt. A futamról nem mondhatjuk azt, hogy jól sikerült, mivdl mindkét autónkkal technikai gondok adódtak így se Chevo, se Max nem tudta befejezni a futamot. A dobogó legtetejére Charles, 2. helyre Carlos, míg a dobogó alsó fokára Lewis ért fel. Elég frusztráltak voltunk, hogy így alakult, de tudtuk még van 21 futamunk, ahol ha jól teljesítünk újra világbajnokok lehetünk. Mivel a következő futam 1 hét múlva Szaúd- Arábiába lesz, ezért Maxxel már csak utána tudunk elmenni a nőgyógyászomhoz megnézni a kis pocaklakót. Természetesen szombat este hivatalosan is megkértük Isát és Carlost, hogy vállalják-e a mi kis porontyunk keresztszülőségét, Carlos annyira meghatódott, hogy még könnyezni is elkezdett.

* Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy ilyen későn hoztam ezt a részt, és nem is lett hosszú. Most érettségizem és nagyon sok tanulnivalóm van, valamint családi gondok is vannak, ezért nehezebben megy az írás. Mindenképp hozni fogom a részeket.

Forever yours- Max VerstappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin