Bahrein (Part1)

475 15 4
                                    

Hát itt vagyunk, elég hosszú idő telt el  amióta Lance megpróbált akaratom ellenére megfektetni. Itt vagyunk a 2022-es ev elso versenyhétvégéjén. Januar ota minden masodik heten pszichologusnal voltam, aki segitett feldolgozni ezt a megrazkodtatast. A kapcsolatomat Maxxel egy kicsit megviselte, ugyanis majdnem 1 honapig alig emgedtem, hogy hozzam erjen egyszeruen mindig megijedtem, pedig tudtam, hogy o nem akar rosszat. Amikor apanak elmondtuk egybol kiakarta rugatni Strollt es bortonbe csukatni, de nem engedtem, amit senki se ertett, hogy miert teszek hiszen engem akart bantani, de lassan feloldódtam és engedtem Maxnak, akivel masfel honap utan meg volt az attores es ujra lefekudtunk. Megmondom oszinten el akartam magamban temetni jo melyre, emiatt nagyon sokat veszekedtem apaval is es a szerelmemmel is. Forma1; a tesztek jol sikerultek, ugy latszik idenre nagyon rakapcsolt a Ferrari is. Jelenleg itt setalok a Paddockba es megyek a boxunkhozy reggel koran jottem ki a palyara, Max meg edzett es gondoltam akkor atnezem az adatokat. Itt Bahreinben mar reggel nagyon nagy a hoseg.
- Szia Szerelmem!- karolt at hatulrol Max.- Mikor visszaertem edzesbol es nem talaltalak a szobaban kicsit megijedtem.- mondta.
- Szia! Ne haragudj ,  csak meg at akartam nezni az adatokat.- nyomtam egy csokot a szajara- Tudod, hogy azt szeretnem iden egyutt legyunk vilagbajnokok.- mondtam neki.
- Tudom, es orulok, hogy jobban vagy, es tudsz mar a munkara koncentralni. Este szeretnem ha elmennénk vacsorazni ketten.
- Benne vagyok! Menjunk 7 orara, mert addig vegzunk,  foglalj asztalt, kerlek.- mar suttogva mondtam a mondat veget, ugynais hirtelen rosszul lettem, kezemet szamra tapasztva futottam a Wc-ig ahol viszont lattam a reggelinek szolgalo avokados piritost.
- Em, jol vagy?- kerdzete felve Max.
- Ige...-majd nem tudtam befejezni, mert jott az ujabb adag. Max pedig, mint a jo barat fogta a hajam.- Csak biztos elrontottam a gyomromat, de jol vagyok.
Miután végeztem, rendbe szedtem magamat a tükör előtt és indulhatott a nap. A paddockba már egyedül sétáltam, mivel Max ment bemelegíteni a szabadedzésekre. Már majdnem a Red Bull boxhoz értem, amikor meg láttam, hogy nagy elánnal fut felém egy szőkésbarna hajzuhatag.
- Emmm, úristen de jó látni téged.-ölelt át Isa- Huuu, de szarul nézel ki. Jól vagy?
- Szia Isa, igen, nagyjából meg vagyok. Most láttam viszont a reggelimet.- öleltem meg én is.
-Szegénykém, remélem semmi komoly. Hogy vagy tudod miután? Maxxal történtek dolgok? Már olyan rég találkoztunk.- mondta csak mondta mire én elnevettem magam, mert elvesztettem a fonalat.
- Hé, Is. Nyugi, most itt vagy mindent be fogunk pótolni, ígérem, de ez túl sok kérdés volt egyszerre. Amúgy is nekem mennem kell, mert kezdődik az edzés.
- Oké, este összefuthatnánk.
- Rendben, igaz Maxxal megyek vacsorázni, de segíthetnél elkészülni.
- Benne vagyok, és akkor viszek neked egy tesztet is. Biztos ami biztos, mert az unoka tesóm is hányt amikor kiderült, hogy terhes.- erre én lefagyva álltam, és magamban számoltam- Na puszi megyek. Este talalkozunk.
Mire odanéztem Isa már eltűnt a Ferrari boxba.
Én is elindultam a boxba, de nem nagyon tudtam figyelni, hogy mi történik a terhesség gondolata miatt, ezért véletlenül tovább mentem és az Aston Martin, pontosabban Lance boxába kötöttem ki.
- Lám, lám, kit fújt ide a szél. Szia drága, csak nem hiányoztam.- mondta, majd szorosan magához húzott és arcon csókolt.
- Lance, engedj el kérlek.- mondtam ijedt hangon, mivel nem eresztette el a csuklómat.
- Drágám, nyugodj meg. Este találkozz velem kérlek, mondjuk legyen 7 óra.
- Ha akarnék, se tudnék, mert már programom van.- suttogtam, mire behúzott a pihenőjébe.
- Na idefigyelj kislány, úgy érzem nem értetted meg amit kertem, ezért pontosítok. Ha nem jössz ma oda a szobám elé egy köntösben, alatta egy szexi fehérneművel, akkor holnap vége lesz a kisbarátodnak.- suttogta a fülembe, nekem pedig el kezdtek folyni a könnyeim.- Megértetted?
-Igen, este 7 óra.
- Szuper, 119-es szoba, ne késs!
Majd Lance elengedte a csuklómat én meg sietve indultam a Red Bull box felé. Amikor odaértem Max már a kocsiba ült, aminek nagyon örültem, mert így nem látta a megviselt arcomat.

Mindkét szabadedzés eseménytelen volt, Max nagyszerű köridőket ment. Ebédszünetben megkérdezte, hogy mi a baj, mert szarul nézek ki, amire azt válaszoltam, hogy csak a reggel miatt.

Forever yours- Max VerstappenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora