19

512 24 0
                                    

Chapter 19

Wala ako sa sarili na nakarating sa condo ko, tulala na nakatunganga sa laptop ko. Hindi ko alam kung paano ako nakauwi lalo na't nag lakad-lakad lang naman ako kanina.

The pictures on the screen, with how elegant Klareen's face looks like. Fuck! I didn't imagined her to be a real living princess. I feel like an tiny mere human compared to her.

Binuksan ko ang laptop at itinype sa search box ang pangalan sa screen kanina.

'Klareenza Ironov of Russia'

Hindi lang isa ang nakita kong mga larawan kundi napakarami, all was pretty captured behind scenes with his father. Her natural red orangy hair was full showed, her blue eyes was famous. Making her one of the most beautiful royal on aristocrat circle.

Article after article.

Princess Klareenza Ironov of Russia, is known as a cold Princess making her one famous charm to men. Men were lurking to get the beautiful princess attention but seems like none of them success. From a billionaire Joee Paige, to another. No man seems tamed the Princess of Russia's heart.

Until, recently the marriage between Prince Justine Ciffareto of Central Europe and Princess Klareenza Ironov aired making them one of the unpredictable and shocking aired marriage on history.

Photo taken by: Sashna Loan

I can't believe I loved someone unreachable.

Half of me is sulking because Klareen didn't told me that side of hers. She lied. But half of me is getting cocky knowing my Princess is indeed a real life princess.

Fuck! I'm frustrated. Hinahanap ko ito nitong nakaraang araw dahil hindi ko alam kong nasaan ito pero ngayon alam ko na kung nasaan ito pero alam kong magiging kumplekado lalo na't mag kaiba ang posisyon naming ni Klareen sa buhay.

But, I'm not Jerinn if I'm not naughty and stubborn. And being naughty is indeed my kink.

Nababaliw ba ako kung sabihin ko kay Tyle na pupunta ako sa Russia at susundin si Klareen at umuwi kasama ko?

Without even thinking I packed things that necessarily needed for my sudden trip, also brought fastest ticket to Russia, luckily I had found one.

Nag dalawang isip pa ako kung tatawagan ko ba sina Tyle o hindi pero napawi iyon dahil naalala ko na ito pala ang nag alaga sa lutang na mga araw ko.

Ilang ring lang ay sinagot nito ang tawag ko. Ngunit nauna ito mag salita saakin.

"Kumain kana? Please lang, sabihin mong Oo, para naman hindi ka mamatay ng maaga dahil lang pinakain ko sayo ang pinggan." It made me smile despite of his irritated tone on other line. He made a sigh thinking I'm being stupid silent motherfucker again.

Pero sa pag kakataong iyon ay ako na ang nag salita, "I did. Kumain na ako don't worry, I've also packed my things."

"Going back home?" he asked, home is the Philippines. Confusion was thick on his voice on the other line.

I sighed before answering.

"No."

"Anong 'No'? Ba't ka nag iimpake kung ganon? Saan ka pupunta?" Agaran na tanong nito, hindi ko sana sasabihin baka mag alala ito o di kaya si Faye. Pinag lilihian pa naman ako ng isang 'yon.

"I'm fetching my fiancé. Take her home with me." I said.

"What the fuck?" heard Tyle said on the other line, "Tyle! Language!" sigaw iyon ni Faye sinasaway si Tyle, napailing na lang ako lalo't naging mabait talaga si Faye nitong nagbuntis.

Way Back Before (Completed)Where stories live. Discover now