İyi okumalarrr (bu arada düzenlemeye devam ediyorum.)
Athena'nın fotoğrafımı beğenmesi ile mutluluktan yatakta tepiniyordum.
Acıktığım için mutfağa indiğimde aşcımızın yemek yaptığını gördüm "Ne pişiriyorsunuz Fatma hanım" diye sorduğumda tebessüm ederek"Akşama misafirleriniz gelecek bir sürü yemek pişirmem gerekiyor." dedi "Kimler gelecek"diye sorduğumda "Gül hanımlar" dedi.
Gül hanım Athena'nın annesiydi, her ne kadar Athena ile ben konuşmuyor olsakta ailelerimiz yakındı.
Hemen odama çıkıp hazırlandım.
Akşama doğru kapı çaldığında özellikle ben açtım. Kapıyı açtığımda yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim "Merhaba"dediğimde Gül hanım ve kocası da "Merhaba" dedi, en son içeri giren Athena'yı gördüğümde hayranlıkla ona baktım o da benim gibi güzel bir elbise giymişti tanrım cidden güzeldi, yanağındaki beni çok çekiciydi onu görünce sahte gülümsemem gerçeğe dönüştü ama o gülümsememişti.
Yemek masasına geçtiğimizde herkes yemeklerini yerken ben sadece biraz salata yemiştim diğer yemeklere elim gittiğinde annem kaş göz yaparak engelliyordu.
Annem "Su Athena ile odana çıkın hadi" dediğinde başımı salladım.
Athena'ya baktım o da umursamazca ayağa kalktı, odama geldiğimizde açlığım üzerimdeydi. Düşünmeden "Odamı nasıl buldun" dediğimde göz gezdirip "Güzelmiş seni yansıtıyor" dedi, gülümsedim.
Beni gülümseten sayılı kişilerdendi "Neden yemedin" diye sorduğunda yanına yaklaşıp "Salata yedim ya" dedim.
Kaşlarını çatarak "O yemek mi" dedi "Anneme göre öyle"deyince pot kırdığımı anlayıp konuyu değiştirmeye çalıştım "Neyse bir şeyi merak ediyorum"
"Söyle" dedi "Neden bana soğuk davranıyorsun" diye sorduğumda konuştu "Ne zaman ve ne kadar yiyeceğini bile annesi karar veren bir çocuk gibisin" dediğinde hem sinirlenip hemde üzülmüştüm "Öyle mi görünüyor, ne biliyorsun ki" dedim, buruk bir şekilde gülümsedim ve ne kadar aciz gözüktüğümü fark ettim birden."Anlat o zaman" dediğinde şaşırdım "Bunu kimseye anlatmadım ve senle o kadar da yakın değiliz ama çok istiyorsan olabiliriz" deyip sırıttım "Olur" dediğinde heyecanla "Gerçekten mi" dememle sırıtarak "Çok mu istersin" demesiyle direkt "Evet" dedim.
Bana "Telefon numaranı ver" demesiyle telefonunu elinden alıp numaramı yazdım ve "Okulda da konuşabiliriz" diye heyecanla konuştuğumda ve umursamazca "Tamam" dedi.
Yarım saat sonra Gül hanım Athena'yı çağırınca Athena giderken ona gülümsedim ve el salladım o da bana el salladığında, odama çıktım.
Benden hoşlanıyordu buna emindim.
Rüyaya mesaj atmaya karar verdim.Su: Sana iyi bir haberim var.
Rüya: Athena ile mi ilgili?
Su: Evet.
Rüya: Ne oldu?
Su: Telefon numaramı verdim ve okulda konuşmaya karar verdik.
Rüya: Ne konuştunuz da bir anda böyle oldu.
Su: Sen boşver oraları ne güzel sen de Ela ile konuşursun.
Rüya: Haklısın iyi olmuş gidip yüzüme maske yapacağım. Sende erken uyu geç kalma hadi iyi geceler
Su: Sana da iyi geceler
Su çevrimdışı*
Rüya çevrimdışı*Umarım okurken keyif almışsınızdır.🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim-gxg
RomansaAthena Su'dan pek haz etmiyordu Su ise Athena'ya aşıktı Eşcinsel kurgudur!