Autosõit oli huvitav, me rääkisime lollidest asjadest aja 20 minta pä olime me juba kooli ees"tsau viktoria" ütlesin ma ja astusin autost välja.
Ma jõutsin kooli garderoobi ja nägin seal oma sõpra Gabriellat "tsauki Gabi" ütlesin ma samalajal jopet ära võtmas "you y/n, kas sa tead, et meil on nüüd ilgelt hottid poisid klassis. äkki leid endale lõpuks poisi" ütles ta ja winkis "ei usu" ütlesin ma ja me hakkasime Gabriellaga klassi minema.
time skip
see koolinädal oli normaalne mitte midagi erilist väljaarvatud see, et Joosep (klassivend) kukkus 13 korda tooli pealt maha.
josh oli mul külas koos gabiga, josh ja gabi on tegelikult sugulased. me räägime üksteisele kõigest.
eile ma sain teada, et gabriella crushib kärti, nats veider aga mul väga vahet pole või on ma ei tea mis tunded mulle kärti vastu, ta ei saa mulle meeldida kuna ta on ju mattiase vend aga samas ta on nii armas okei y/n jää vait ja mine tagasi Gabriellaga rääkima.
"mul on üli hea mõte" ütles Gabriella "noh" vastasin ma ja vaatasi gabriella poole "teeme double date sina lähed mattiasega ja ma lähen kärtiga, kuna ma kardan ise kärtiga minna." ütles gabriella ja vaatas mulle kutsika silmadega otsa.
ma teadsin, et ma ei saa mattiasega enam kunagi normaalselt rääkida aga ma teen ükskõik mida gabriella jaoks.
ma mõtlesin natukene ja vastasin "davai"
time skip
me valisime gabiga outfiteid date jaoks.
üllataval kombel ma sain teada, et mattias oli nõus minema minuga datele aga ma usun, et ta teeb seda ainult oma venna jaoks.
"mida sa arvad sellest" ütles gabi ja tuli välja hot pinkis kleidis, kleit oli vastas ja see oli põlvedeni. kleit nägi perfektne gabi peal välja.
"see kleit sobib sulle täiega" ütlesin ma.
mul oli juba enda kleit seljas(valige ise).
gabi ütles mulle et ma näen selles kleidis üli ilus välja ma küll ei ütleks nii aga mind väga ei huvita mida mattias minust arvab, meie vaheline suhe on läbi, ta rikkus selle.
me tegime gabi oma soengud ja meigid.
mu kuulsime tuutu ja me nägime et mattias, kärt ja nende isa on juba autos.
me jooksime gabiga trepist alla ma ütlesin headaega gabi vanematele ja me istusime gabiga autosse.