Ma rahunesin maha ja järsku helises uksekell "ma lähen vaatan kes seal on" ütles Viktoria ja kadus minu silmapiirist.
Paul istus mu kõrvale diivani peale ja ütles rahulikult "ma sain teada, et josh kolib eestisse ja ta hakab sinuga samas koolis käima"
"MIDA" karjusin ma ja hakkasin ringi jooksma ja hüppama.
"MEIL ON KÜLALISED" karjus Viktoria. Me hakkasime pauliga ukse poole ja ma nägin seda ühte inimest, keda ma lootsin kõige vähem näha, see inimene kes murdis mu südame
Mattias
Ma vaatasin talle otsa mõndaaega, kuni Paul pani enda käe mu pea peale, meil on pauliga ikka päris suur pikkus vahe ta on 196 cm pikk ja ma olen 171 cm pikk.
Paul võttis oma käe mu pea pealt ära ja Surus mattiase isaga kätt. Mu vanemad tulid alla ja ütlesid "lapsed minge tehke midagi koos, saage paremini tuttavaks" mina ja Paul noogutasime "tulge meie järel" ütles Paul ja me hakkasime Minema neljakesi elutoa poole kus mind ootas Gõu. Ma tegin talle pea peale pai ja me istusime kõik koos diivani peale.
Me rääkisime mõndaaega ja ma sain teada, et mattiasel on minust 2 aastat vanem vend Kärt, ma võin öelda, et ta oli ikka päris hea välimusega.
"MATTIAS JA KÄRT LÄHME KOJU NÜÜD" karjus mattiase ema. Me ütlesime üksteisele tšau ja vennad läksid koju.
Time skip
Kell oli 17.43 ja uksekell helises jälle. Ma tõusin diivanist püsti ja läksin vaatama kes uksekella helistas.
"JOSH" karjusin ma ja hüppasin talle peale "terekest sullegi Y/N" ütles josh ja pani oma käed mu puusade peale.
Järsku ma tuntsin limpsimist oma varba peal ja vaatasin alla, ma nägin et Gõu limpsib mu varbaid. Ma kükitasin maha ja hakkasin teda paitama "mis on selle nunnurulli nimi" küsis josh "gõu" vastasin ma hoides oma silmi ikka gõu peal.
Josh tõmbas mind üless, tegi mulle kiirest suu peale musi ja kõndis kööki.
Ma seisin šokeeritult ukse ees ja ei liigutanud ennast.
316 sõna
Suur tänu lorenale, et ta aitas nimesi mõelda:]