2

8 0 0
                                    

Ma sain kätte oma õpikud ja ma sain teada, et ma käin nüüd 8. c.

Ma olin sõitmas kodu poole ja mul oli tunne, et minna rocca kooli ei olnud kõige parem mõte. Kui aus olla ma isegi ei tea miks mul selline tunne on.

Me jõudsime kohale ja me olime maja ees. Me kolisime uute majja alles suve alguses, ma pole väga selle majaga veel harjunud, sest ma olen suuremaosa enda elust elanud Inglismaal ja olen käinud Eestis aint selle pärast, et laagrisse minna aga mu ema sai viimati hea töö eestis niiet me kolisime eestisse.

Meil oli 2 korruline suur maja, mis oli enamasti halli värvi, mitte midagi erilist kui te küsite mind lihtsalt maja.

Me läksime välis uksest sisse ja nägin, et mu kasuisal on käes mingi karp. Tauno ehk mu kasuisal oli ka üks põhjustest miks me kolisime eestisse, ta on hästi tore, soe südaga inimene, ma küll ei võta teda veel nagu enda päris isana aga ma olen õnnelik, et just tema on mu kasuisal.

Lisaks mu kasuisal on kaks last Viktoria ja Paul. Viktoria on mu kasuõde ja ainuke õde ma saan talle rääkida kõigest ja Paul on hästi tore ja overproctetiv vend.

Minu emal olen ainult mina ja ta on sellega rahul.

Ma läksin enda isale lähemale ja küsisin"mis asi see on? "" see on kingitus sulle" vastas ta ja ulatas mulle karbi.

Ma tegin aeglaselt aga enesekindlalt karbi ja see mis seal sees oli üllatas mind väga.

Kutsikas.

Elus kutsikas.

Ma hakkasin kilju ja hüppama majas ringi mõne aja pärast ma istusin maha ja hakkasin selleks ajaks tulid alla juba Viktoria ja Paul "Mis siin toimub?" küsis Paul. Ma ei suutnud vastata ja lihtsalt nutsin põrandal edasi.

Viktoria hakkas kõndima mu ema poole ja seda karpi kus on kutsikas sees "oih vaata kas siin on" ütles ta, võttis kutsika sülle ja läks Pauli poole.

"terekest" ütles Paul kutsikale pai tegemas "kas see on poiss või tüdruk?" küsis Viktoria "Poiss" ütles Tauno.

Kutsika tõug oli saksa lambakoer, ta oli väga pikk ja pehme karv, mis oli suurema osa musta värvi, kuid käpad olid pruunid ja näopeal oli ka natuke pruuni aktsenti. Tal olid tume pruunid silmad peaaegu mustad aga nad polnud mustad.

Ma rahunesin maha, läksin Viktoria juurde ja ta ulatas mulle kutsika.

Ta oli hästi pehme ja armas, järsku ta hakkas mu nägu limpsima ja me kõik hakkasime naerma.

"Ma panen sulle nimeks Gõu" ütlesin ma naeratades.

Matu POV
(paar minutit tagasi)
Ma tulin koju koolist ja läksin enda tuppa. Kui ma jõudsin tuppa, siis ma nägin, et mu koer Ärtu magab mu voodi peal.

Ma panin rahulikult oma õpiku laua peale ja läksin kööki, kus oli mu isa "Matu, me lähme täna meie uutele naabritele külla, tahad ka kaasa tulla" küsis ta "ikka, nagu mul oleks midagi paremat nagunii teha" vastasin ma ja hakkasin endale võileiba tegema "seal on ka üks tüdruk, kes on sinu vanune äkki siis sa leiad endale lõpuks tüdruku" ütles ta ja ma vaatasin talle kurja näoga otsa, ta hakkas selle peale naerma ja ma hakkasin enda võileiba sööma

Instagram matuxlugejaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora