4

229 10 0
                                    

"Kde je?" zmateně jsem se podívala na Radima když jsem se vrátila za bar. "Kdo?" svraštil obočí. "Kdo asi vole. Diana přece" odfrkla jsem si a začala míchat drink nějaké holce co si právě objednala. "Někdo za ní přišel tak odešla. Vzal jsem to za ní" vysvětlil mi. "Aha" kývla jsem. Budu ji muset pak napsat. "Prosím" položila jsem před onu holku skleničku s drinkem. Začal mi brnět telefon v zadní kapse od kalhot. Myslela jsem že volá Dia ale mýlila jsem se. Byl to Dan. Bylo tu dost lidí takže jsem mu to zavěsila a napsala mi zprávu, že mu zavolám až budu doma. "Dobrej slečno" mávl na mě nějakej postarší muž. "Co to bude" kývla jsem na něj. "To co bych chtěl asi v nabídce momentálně nemáte co?" ušklíbl se. Věděla jsem kam tím naráží. "To musíte jinam" protočila jsem oči. "Tak mi dejte panáka Bechera, dvakrát" tlesk natěšeně a opřel se lokty o bar. "Tady to je" postavila jsem před něj dva panáky s hořkou tekutinou. "Tenhle je pro vás slečinko" posunul jeden z panáků blíž ke mně. "V pracovní době nepiju" řekla jsem a chtěla jít obsloužit dalšího. "A po práci by jste semnou někam nezašla na sklenku?"  otočila jsem se k němu, na tváři mu pohrával kulišáckej úšklebek. "Ne nezašla" odbila jsem ho. Neměla jsem na tohle náladu. Potřebovala jsem si s někým pokecat, tím někým jsem myslela Dana. Momentálně si nejvíc povídám s ním. Dia je totiž většinu času někde v tahu. Například dnes s někým je. Těším se domů. Až zavolám Danovi...
....
"Konečně" vydechla jsem když jsem za sebou zavřela dveře. Vyzula jsem se a šla do kuchyně, dát si něco k jídlu. Vytáhla jsem telefon a začala volat Danovi přes facetime. "No čau, jak si dovoluješ mi to zavěsit" zasmál se. "Pardon pane, příště vám to vezmu" opřela jsem si telefon o skleničku na lince. Šla jsem do ledničky a dala si do mikrovlnky ohřívat jídlo. "Jak bylo v práci?" otázal se  a nadzvedl obočí. "Balil mě tam nějakej chlap, hádej" zakroutila jsem s úsměvem hlavou. "Proč si volal předtím?" začala jsem jíst. "Přijedu zítra do Prahy a jdem s klukama ven. Chtěli by jsme aby si šla s náma. Nemáš zrovna směnu doufám" ušklíbl se. "No mám až večer, takže bych odpoledne mohla" kývla jsem. Povídali jsme si půl hodiny, pak už musel jít takže jsem se osprchovala, převlékla se do většího trička a lehla si do postele. Ještě jsem rychle napsala Dianě něco ve stylu "S kým si zmizla dneska?" a pak v klidu usnula...
......
"Ta má dobrou prdel" řekl Richard s pohledem upřeným na pozadí holky před náma. "Opovaž se!" vykřikla jsem se smíchem na Dana když se mi pokoušel sáhnou na dva francouzské copy. Snaží se mi je rozcuchat.
"Však nic nedělám" ušklíbl se a začal mě ještě víc provokovat. Zajímá mě co teď dělá Dia. Na včerejší zprávu mi neodpověděla ale dala mi zobrazeno.
"Danieli" vypískla jsem a plácla ho po ruce. "Však ti je stejně rozcuchá večer tak co řešíš" zasmál se Richard. "Nakopni ho za mě" podívala jsem se na Marka....


⚠️MŮŽOU SE VYSKYTOVAT CHYBY ČI PŘEKLEPY⚠️

Věci co nechci, napíšu na zeďKde žijí příběhy. Začni objevovat