8

174 12 1
                                    

"No a jak to teda mezi tebou a Dianou je?" Přehodil si ruku kolem mých ramen.
"Omlouvat se jí rozhodně nebudu. Lhala mi" mykla jsem rameny a dělala jakože nic. Uvnitř mě, mě to ale bolelo a bylo líto. Mrzí mě že to takhle dopadlo. Jen nechápu proč mi o něm neřekla...
"Jo chápu,nebudeme se o tom bavit" zvedl ruce do obranného gesta.
"Co ty a tvoje hudba mistře " zasmála jsem se. "Young koukr in the game babe" zasmál se společně semnou. "Nechceš doprovodit?" Sjel mě pohledem když zjistil kolik je hodin. Musím do práce.
"To bys byl hodnej" zasmála jsem se.
........
"Co pro tebe?" Oddechla jsem si když si k baru sedl klučina. Zarazila jsem se , vypadal tak na patnáct.
"Počkat. Kolik ti vůbec je" zasmála jsem se a zakroutila hlavou.
"Sedmnáct" zasmál se společně semnou. "Čekám na kamaráda" upřesnil.
"Dobře , něco k pití chceš? Krom alkoholu. Z toho bych měla průšvih" uchechtla jsem se. "Džus?" Ušklíbl se.
"Kterej? Máme-" ani jsem to nedořekla a odpověděl.
"Jakýkoliv, nechám to na tobě" pousmál se.
"Prosím" během chvilky jsem před něj položila sklenici s pomerančovým džusem.
"Díky" přikývl.
Věnovala jsem se ostatním dokud mě nevystřídal Dan. Mám deset minut na to, jít si zapálit.
Vzadu jsem si vzala zapalovač s krábou cigaret a vydala se zadním vchodem pro zaměstnance ven.  Dia už nebyla tři dny v práci. Ani se mi neozvala. Asi se má s Davidem fajn.
Ještě chvíli jsem přemýšlela a pak se vydala zase dovnitř.
"Kamarád stále nepřišel?" Zasmála jsem se když jsem u baru viděla stále sedět brunet klučinu s poloprázdnou skleničkou v ruce.
"Stále nic" mykl rameny.
"Kdy končíš?" Uculil se.
"V pět ráno" povzdechla jsem si.
"To tě upřímně lituju" zasmál se. "Můj spánkovej režim mě proklíná" mykla jsem rameny. "Tak proč tu vůbec děláš? Proč si nenajdeš jinou práci?" Opřel se o pult.
"Nastupovala jsem sem s mou nejlepší kamarádkou a docela mě to i bavilo, ale každýho časem přestanou bavit ty kecy opilých lidí a chození domu až okolo páté nebo šesté" semkla jsem rty k sobě. "Jo tak" kývl a podíval se do svého mobilu. "Nepříjde" protočil oči. "Kamarád?" Nadzvedla jsem obočí abych se ujistila. On kývl na souhlas a mobil si schoval do kapsy. "Dobře se s tebou povídá, takže pokud budeš moct, byl bych rád kdyby jsme pokecali" uculil se. "Víš co? Pojď zamnou za bar" zasmála jsem se a pustila ho k sobě....

lalalabrasko

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 25, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Věci co nechci, napíšu na zeďKde žijí příběhy. Začni objevovat