Ela. Tak zní mé jméno. Dělám v baru poblíž. Pracuji tam s mou nejlepší kamarádkou Diou. Ani jedna nejsme moc vztahové typy, spíše závazek na jednu noc... Bylo tu spousty lidí. Obsluhovala jsem stejně jako Dan a Dia už je celý den mimo. "Hej vnímej" drbla jsem do ní. "Co je? Ja vnímám" odpověděla jednoduše. "Máš tady zákazníky, já nebudu dělat všechno sama" napomenula jsem ji. "Je tady i Dan" protočila oči a koukla se na Dana. "Dane prosimtě zvládneš to tady pár minut? Potřebuju mluvit s Dianou" řekla jsem. "Jojo běžte" kývl a v ten moment jsem Diu odvedla dozadu. "Co ti je" nadzvedla jsem obočí. "Kdybys mi neposlala tu debilní písničku od Davida, tak se tohle nemuselo dít" Odsekla mi. "Tak mu napiš, určitě ho najdem" vydechla jsem. "A co mu napíšu? Čau já jsem ta Diana, semnou a mojí kámoškou si měl trojku dva roky zpátky" protočila očima. Moc dobře si na to vzpomínám. "To vyřešíme pak, teď pojď makat, už jen hodina a jdem domů" táhla jsem ji zpět k baru. Dan poslušně obsluhoval ostatní.
....
"Chceš ještě nalít?" zvedla jsem flašku vína. "Víš co? já ti naleju" odpověděla jsem za ní a nalila ji do skleničky stejně jako mně. "Zase myslíš na tu písničku?" povzdechla jsem si. Říkám si jestli jsem neudělala chybu když jsem jí tu písničku poslala. "Co myslíš" uchechtla se. "Nedal ti na něj číslo nebo něco?" podívala jsem se na ní s nadějí v očích. Zakývala nesouhlasně hlavou a vzala si do ruky skleničku vína. "Zapomeň na to, asi to tak mělo být" špitla jsem a pohladila ji po zádech. "Asi se dneska opiju" řekla z ničeho nic. "Takhle se mi líbíš" ušklíbla jsem se, vzala si do ruky mou sklenici a přiťukla si s ní..Caukyyy 💗 tahle fanfikce je propojená s lalalabrasko. První kapitola je u ní! Tohle je pokračování...
⚠️MŮŽOU SE VYSKYTOVAT CHYBY ČI PŘEKLEPY⚠️
ČTEŠ
Věci co nechci, napíšu na zeď
Fiksi Penggemar,, Furt malej kluk kterej chce bejt pořád s tebou"