Z pohledu Davida Krejčího
Trenér nám tam něco vysvětloval ohledně taktiky proti Finsku, když do kabiny přišel nějakej chlap kterého neznám "mám pro vás překvapení" řekl a šel otevřít dveře. Do dveří vstoupila menší zrzka a když se na nás podívala tak jsem poznal kdo to je. Musel jsem se usmát protože od ty doby co jsem přestoupil do Olomouce jsem ji neviděl. Ten muž tam mluvil o tom že zbavuje našeho trenéra postu když v tu chvíli se ozval Blumel "a kdo nás bude trénovat?" zeptal se no mě by to taky docela zajímalo "vaším novým trenérem je tady Slečna Nikola Šmídová" řekl ten muž a já se musel usmát "to nás bude trénovat tady ta jo?" ozval se opět Blumel a já viděl na Nikoly očích že začíná být mírně naštvaná no mírně naštvaná nejspíš tady bude druhý Černobyl. Ještě štěstí že mě neslyší jinak bych tady ležel na zemi mrtvej "tak tohle nebude dobrý, znám ji moc dobře a tenké výraz mluví za vše" pošeptak jsem Flekovi "co tím naznačuješ?" podíval se na mě tázavím pohledem "tím říkám to že tady bude druhej Černobyl a tky to že tady každej zjistí že ji štvát nikdo nemá" odpověděl jsem mu a on jen zamýšleně kývl
"tak hele, možná jsem ženská, a určitě nemám tolik zkušenosti jak tady Hrubec a nebo Krejčí ale jedno vím jasně, to co jste předváděli na mistrovství a na Karjale tak to hokej nebyl. Místo toho aby jste tam hráli tvrdě tak jste tam tancovali jak nějaký krasobruslařky a předváděli tam piruetky, tak aby bylo jasno teď se vám to změní, žádný piruetky, žádný krasobruslení a hlavně žádný prohry už nechci vidět " řekla naštvaně a já viděl na klucích že z ní začínají mít respekt i když byla o pár let mladší než někteří hráči ." Takhle ji znám, tohle je ona a díky ní teď budeme vyhrávat, pánové ji nasrat nechcete. Vím o čem mluvím " prohlásil jsem a všichni se na mě podívali, Nikča mě spražila pohledem "sorry už jsem zticha" řekl jsem protože jsem nechtěl mít u ní průser. "Tak konec toho to očumovani a za 15 minut vás chci vidět na ledě, kdo bude mít zpoždění zažije si Bostonskej trest" řekla a odešla z kabiny.
"Tak tohle bude ještě zajímavý" prohlásil Kovář "Hele i když se na první pohled zdá že s ní sranda není tak naopak hrál jsem s ní 5 sezón v Bostonu a musím říct že to byli nejlepší sezóny mého hraní" řekl jsem jim "no to asi jo ale jak teď po mně vyjela není normální" řekl Mates Blumel "hele, má pravdu to co předvádíme není hokej a ona to chce vrátit zpátky. A věřte mi že díky ní ten One Cup vyhrajeme" řekl jsem a ostatní přikývli na souhlas "a co je vlastně ten Bostonskej trest?" zeptal se mě Flek "sice budeš na ledě a dáš si pár koleček navíc ale ještě ti k tomu dá závaží a budeš s tím muset trénovat" odpověděl jsem mu a všichni se na mě podívali dokonce i brankáři "to ale neplatí o brankářích, protože jim to zabírá víc času takže pokud přijdete do 5 minut od smluveného času tak vám to odpustí" řekl jsem směrem k našim brankářům a oni si vydechli "to není fér" ozval se Ščotka a zasloužil si ránu lapačky od Willa.
ČTEŠ
Trenérka
FanfictionČeský hokejový klub jde pomalu na dno. Málo lidí věří, že se náš hokej vyhoupne opět do nebes. Ale co když Pešána vyhodí a místo něj půjde žena? Změní se to? A co když bude druhý Nagano? One Chanel Cup je jen přípravkou na ZOH. Uvidíme zda mladá tre...