9

253 5 0
                                    

Dneska máme předposlední zápas a to s Ruskem. Od rána mám nějakou skvělou náladu a asi to bude tím, že vím, že dneska vyhrajeme. Momentálně jsme druhý v tabulce, takže nám dnes jde o první místo. Na snídani jsem přišela skoro poslední, ale nějak mi to nevadilo "Trenére máte nějakou skvělou náladu co se stalo?" zeptal se Kovář který seděl u stolu s Gulašem a Frolíkem "to bude z toho, že dneska Rusko porazíte na plný čáře" odpověděla jsem mu s úsměvem a on mi úsměv oplatil. Po snídani jsme se šli převlíct kluci do sportovního a já do kvádra. V kabině se kluci začali převlíkat do výstroje a já jim šla oznámit následující formace "takže formace na dnešní zápas vypadají takto. První formace Will, Šulák, Jeřábek, Gulaš, Kovář, Frolík. Druhá formace Musil David, Ščotka, Řepík, Špaček a Sobotka. Třetí formace Klok, Krejčík, Hyka, Sedlák a Nestrašil. Čtvrtá neboli poslední Pyrochta, Blumel, Jašek a Flek. Náhradníci Hrubec a Musil Adam. "Je to všem jasný? "řekla jsem a kluci přikývli. Nastal čas zápasu. Když zazněla siréna označující začátek zápasu rozhodčí pustili puk na úvodní buly který vyhráli Rusáci. V první třetině se klukům vymstili jejich chyby a nám dali dva góly. V kabině jsem je malinko seřvala za to co tam vyváděli a do druhý třetiny vyšli s nadšením porazit našeho soupeře. Ovšem to se protivníkům nelíbilo, i přes to kluci dokázali dorovnat a ve druhý třetině to skončilo nerozhodně. Takový nervy jako mám dneska jsem neměla ani při svém prvním zápasu v NHL. V poslední třetině jsme chvíli vedli jenže Rusáci využili naší malou chybu a dorovnali nás. Právě se odpočítává poslední minuta před koncem a už to vypadá, že půjdeme do prodloužení. 10 sekund, 5 sekund a Flek míří s pukem k bráně Rusů jejich brankář nedává pozor a Flek střílí a je to Gól!! Sekundu po tom zní závěrečná siréna a kluci se radují z další výhry a já samozřejmě s nima. Tento zápas končí 3:4 pro nás. Když se večer dostaneme na hotel tak jakmile najedu na internet všude vidím ty články "Český tým porazil Rusko. Mladá trenérka válí" apod... Zítra nás čeká poslední zápas a to se Švédskem.

Trenérka Kde žijí příběhy. Začni objevovat