4

327 7 0
                                    

Po večeři kdy jsme řešili věci ohledně podepsání smlouvy a tréninku jsme se všichni odebrali do svých pokojů. Já se opět odebrala do koupelny kde jsem si jen vyčistila zuby a převlíkla se do pyžama a šla si lehnout do postele. Měla bych dát vědět naším že jsem zpět v Česku nebylo tak pozdě, a tak jsem mamce zavolala.
"Malšínská prosím?" ozvalo se z druhé strany a ve mě zatrnulo, moje mamka mě nemá uloženou? "Ahoj, to jsem já Nikola" řekla jsem a na druhý straně nebylo odezvy "mami?" řekla jsem a z telefonu se konečně něco ozvalo "kde jsi?" podle hlasu to byl taťka "v Praze" odpověděla jsem mu "zítra sraz u O2 arény v 8 ráno " řekla mamka a zavěsila. Tak toto byl hodně divný rozhovor.
Šla jsem zaťukat na dveře kde měl být Krejčí s Flekem "promiň že ruším zavoláš mi Davida?" zeptala jsem se Kuby když mi otevřel "Krejčí máš tu vzácnou návštěvu" zakřičel "koho?" zeptal se David "trenér jde na inspekci a chce tě vidět" zasmál se Kuba a v tu ránu byl David u dveří "můžu s tebou mluvit?" zeptala jsem se a podívala se na Kubu "nechám vás tu osamotě" řekl a vypařil se do koupelny "tak co potřebuješ?" zeptal se mě "zítra sem mají přijet moji rodiče v 8 před arénu, tak ráno řekni klukům že v aréně na 10 a na ledě že je chci vidět v půl 11" řekla jsem a on kývl "děkuju a dobrou" řekla jsem "dobrou" odpověděl mi.

Ráno mi budík zvonil v 6. Takže jsem se rychle oblékla a najedla v jídelně. V půl 8 jsem vycházela z hotelu a u arény jsem byla za 5 min celá. Rodiče už tam byli a tak jsem šla za nima "ahoj" pozdravila jsem "ahoj" odpověděl mi taťka a přitáhl si mě do objetí "tak co jste mi potřebovali?" zeptala jsem se "změnila si se" ozvala se mamka a já se na ni tázavě podívala "neměla jsem tě pouštět, aby jsi letěla někam daleko" pokračovala "tohle nejsi ty chováš se jinak, už tě neberu jako dceru" AU tohle zabolelo "budu muset jít" řekla jsem a pomalu se vydala do Arény. Jak mi mohla moje vlastní máma říct že už mě nebere jako dceru to kvůli hokeji? Ano změnila jsem se vím o tom jak vzhledově tak i povahově, ale tohle jsem prostě já a takhle mě změnil hokej což jsem ráda.

Trenérka Kde žijí příběhy. Začni objevovat