Stałam właśnie na peronie 9 i 3/4, oczekując na hogwart express. Był dosyć ciepły dzień i wiatr lekko rozwiewał moje blond, falowane włosy.
- W tym roku też zaliczysz każdą laskę z hogwartu?- Rzekłam do blondyna
wpatrującego się gdzieś w oddal.- A ty nadal będziesz z tym frajerem Diggorym?- odpowiedział śmiejąc się.
Zostawiłam to bez komentarza, bo ujrzałam w oddali Pansy Parkinson. Pansy była moją przyjaciółką od pierwszego roku. Odrazu zaczęłyśmy biec w swoją stronę i zamknęłam dziewczynę w mocnym uścisku. Po wymienieniu paru słów nadjechał pociąg, więc wsiedliśmy wszyscy do środka i zajęliśmy wspólny przedział. Nagle do środka wszedł Cedric Digorry. Zostaliśmy z Cedem parą pod koniec roku szkolnego i przez całe wakacje nie mieliśmy kontaktu, więc bardzo za nim tęskniłam.
- Cedric!- wykrzyknęłam i odrazu rzuciłam mu się w ramiona.
- Spadaj Digorry, nikt cię tu nie chce -odezwał się mój brat.
- Coś mi się wydaje, że twoja siostra chce mnie tutaj bardziej niż ciebie. -odpowiedział złośliwie chłopak.
Postanowiłam zakończyć te żałosne sprzeczki i rozładować sytuację. Oznajmiłam wszystkim, że idę do toalety i rzuciłam mordercze spojrzenie Draconowi. Wychodząc z przedziału puściłam oczko do Cedrica, dając mu do zrozumienia, żeby poszedł za mną. Kilka sekund później zostałam wepchnięta do pustego przedziału i przyciśnięta do ściany.
-Tęskniłem za tobą Ana- wysapał chłopak, całując zachłannie moją szyję.
-Ja za tobą też..- wyjąkałam kiedy zaczął pocierać dłonią o moją kobiecość
Chwilę później wbił we mnie dwa palce i zaczął nimi szybko poruszać. Czułam jak cała gotuję się od środka. Jęczałam, a chłopak szeptał mi do ucha brudne rzeczy.
-Cedric ja...
-Wiem kochanie, zrób to.
Chwilę później doszłam krzycząc imię chłopaka. Doprowadziliśmy się do porządku i wróciliśmy do przedziału.
- Będziesz musiała mi się odwdzięczyć.- powiedział Cedric kiedy przechodziliśmy przez korytarze pociągu.
Godzinę później staliśmy już przed drzwiami Hogwartu, czekając aż wszyscy się zbiorą.
I jak wam się podoba pierwszy rozdział? Mam nadzieję, że nie był nudny :) Następne rozdziały będą już dłuższe.
CZYTASZ
Insane 𝓜.𝓡 18+
RomanceAnnabelle Malfoy rozpoczyna czwarty rok nauki w hogwarcie. Wspiera ją w tym jej brat oraz chłopak Cedric Diggory. Jednak co stanie się kiedy do jej życia wkroczy syn czarnego pana, nieczuły i niezdolny do miłości? Może Ana zdejmie maskę chłopaka i d...