13.

1.7K 85 8
                                    

Varování: 18+, čtěte osamotě 🤪🤣🙈

Druhý den u snídaně Severus se zavrčením sdělil Oliverovi, že s ním chce mluvit. Muž přikývl a poté co se najedl se za Severusem vydal do učebny obrany.

" Co se děje?" zeptal se Oliver s úsměvem a ten mu okamžitě zamrzl, když uviděl Severusův tvrdý výraz.

" Ty jsi Potterovi navrhoval, aby se scházel s tebou? Neříkal jsem ti, že se o milence nedělím?" zuřil Severus.

" Nemyslel jsem tím teď hned. Později," couvl trochu Oliver.

" Říkal jsem snad, že ho propustím?"

" Ne... Ale předpokládám jsem..."

" Co?"

" Vzhledem k tomu, jakou máte minulost, že s tebou nebude chtít Harry zůstat,"
Severus pozvedl obočí. Tohle možnost nezvážil. Nicméně Potter nevypadal, že by od něj chtěl utéct. Užíval si jeho blízkost, i to co spolu prováděli.

" To nech na něm a teď mu laskavě nemotej hlavu, potřebuje se soustředit na základní výcvik, aby mohl začít s pokročilejšími lekcemi."

" Vážně to po něm budeš chtít?" Oliver vzrušeně pokl. Pamatoval si jaké to je se Severusem, dominantním partnerem. Miloval to. Ale dalo se to snést jen chvíli.

" Pochybuješ snad o tom? Již jsem si ho zlehka vyzkoušel. Zdálo se, že to přijímá ochotně," ušklíbl se Severus samolibě a Oliverovi zaplálo v očích.

" Nech si zajít chuť," varoval ho Severus temně.

"Nebudu se ti plést do cesty," vzdal se Oliver a vycouval z učebny.

Ne otevřeně... Ale můj čas přijde, drahý Severusi!

***

Harry trénoval nebelvírské družstvo a plně se soustředil na trénink. Sice měl plnou hlavu toho, co o víkendu prožil, nicméně právě teď musel být na pozoru. Učil své svěřence novým fintám a ty si vyžadovaly soustředění. Předvedl znovu několik nebezpečných obratů a příček ve vzduchu a nakonec za obřího potlesku přistál na trávníku famfrpálového hřiště. Zubil se a trochu zčervenal.

" Je teď jasné, jak jsem to myslel?" zeptal se Harry a všichni souhlasně přikývli.

" Fajn rozdělte se do dvojic podle vašich postů. Odrážeci si vezmou pálky a potlouky. Útočníci spolu s brankáři budou trénovat s camrálem a chytač bude trénovat to, co jsem vám teď ukázal. Potom vyzkoušíme rychlost letu všech," udával Harry pokyny.

Netušil, že je z povzdálí sledován jeho kolegou. Muž ho téměř hltal očima a přemýšlel jak to zaonačit, aby Potter chtěl jeho místo Severuse. A pak se mu zřídil v hlavě nepěkný plán. Musel se usmát.

Nemáš šanci Harry!

***

Když konečně dorazil do svého pokoje, oddal se sprše a představoval si jaké bude jeho další setkání se Snapem. Co asi dalšího má v těch svých  šuplíkách v ložnici. Při té představě se trochu otřásl a zároveň mu penis poskočil.
Čert aby se v tom vyznal. Může se mu skutečně líbit bolest? Bylo by to tak zlé? Pokud tím nikomu jinému neubližují, proč by to nutné mělo být špatně? Harry se zazubil. Ačkoli nebyli na dnešek domluveni, Harry přes sebe po sprše přehodil neviditelný plášť. Byla mu trochu zima a tak na sebe seslal ohřívací kouzlo. Než došel do sklepení, byl už pořádně zahřátý. Zhluboka se nadechl a zaklepal na Snapeovo komnaty.

Po chvíli se dveře otevřely a Snape se obezřetně rozhlížel kolem a ušklíbl se. Cítil Potterovu magii, ale neviděl ho, to znamenalo jediné, opět na sobě měl neviditelný plášť, jeho zatraceného otce. Nic neřekl jen odtáhl dveře a umožnil mu vstoupit. Cítil mladíkovi magii se provlnit kolem něj a pak dveře zabouchl.

" K čemu to divadlo, Pottere? Jsi dospělý, učíš zde, mohl jsi normálně přijít."

Harry se uchechtl. Nic neřekl jen lehce zatlačil na Snapeovu hruď a donutil jej couvat ke křeslu až si nakonec musel sednout. Severus pobaveně vyčkával, co se z toho vyvine. Harry povzbuzen pozitivní odezvou, začal muži rozepínat poklopec. Severus pozvedl obě obočí ale neprotestoval, když mu ruce začaly opečovávat klín.

Harry kouzlem odstranil spodní prádlo a mužova impozantní erekce teď trčela do prostoru. A pak najednou zmizela a Severus byl uvězněn v nádherném vlhku. Cítil jak ho Potter olizuje a saje. Takhle hra byla velmi zajímavá. Harry se pokoušel vzít do úst velkou část penisu. Bylo to lepší než posledně, ale stále to nebylo úplně ono, aby mohl být zcela Severus spokojený. Nicméně za jeho snahu by ho měl odměnit. Strhl z něj plášť a zjistil, že ten zvrhlík na sobě nic nemá. Harry se zazubil a Severus po popadl. Hodil si ho přes rameno a jako pytel jej nesl do ložnice.

Okamžitě kouzelnými provazy začal mladíka přivazovat k posteli. Pak očaroval černé kožené rukavice, aby Harryho štípaly do bradavek. Harry vzdychal a nastavoval svou tvrdou erekci. Muž mu ji jemně olízl a pak kouzlem přivolal menší anální kolík. Strčil ho Harrymu do pusy.

" Navlhči to," přikázal mu a Harry tak učinil. Pak si vecičku znovu přivolal a pomalu jí zavedl do Harryho úzkého análu a nepřestával ho přitom dráždit ústy. Přetočil se aby ho Harry mohl také orálně uspokojit. Severus Snape zajížděl do úzké dírky kolíkem a do penisem do úst ve stejném rytmu. Dával přitom pozor, aby Harryho nedusil. Harryho tlumené steny slasti mu byly odměnou za jeho konání. Brzy mladík vyvrcholil a Severus nechal rukavice odlevitoval do bedny. Pak si Harryho spoutal pomocí speciální bondáže. Jeho ruce koženými pásky s pouty spojil za zády a nohy připojil k pásku na hrudi. Jeho zadek byl tak pořádně vystrčený a připravený k použití.

Severus vyjmul anální kolík a nahradil ho svou erekcí. Prudce do něj vstoupil. Ale Harry byl úplně uvolněný a tak ho neporanil. Jeho tempo bylo zběsilé, šukal Harryho anál s takovou razancí, že se až posouvala postel a pak se s hrdelním zavrčením vystříkal do Harryho těla.

Harry něco takového rozhodně nečekal, ale nehodlal si stěžovat během té zběsile jízdy se znovu udělal. Bože, miloval to. Miloval když ho Snape takhle ojížděl. Připadal si nemravně jako nějaká kurvička, ale sakra bylo to tak božské, že s tím rozhodně nehodlal přestat. Pak ho Snape odvázal a očistil. Poté si ho přitáhl do náruče a políbil. Harry téměř okamžitě usnul. Takové hrátky byly značně vyčerpávající.

***

Harry se vzbudil uprostřed noci. Bolelo ho celé tělo, zvláště pak jeho anální otvor. Severus vedle něj spokojeně spal. Jeho obvykle zamračený obličej byl uvolněný.

Harry na něj překvapeně zíral. Ten muž je pěkný, když neustále nekontroluje svou mimiku. Harry jemně přejel konečky prstů přes mužovu tvář a pak ukazováčkem přes konturu rtů, které následně políbil.
Mužův dech se zrychlil a pak otevřel oči zelené trochu vystrašené se dívaly do těch temných.

" Máš nějaký zvláštní důvod mne budit ve čtyři ráno?" zabručel Severus tiše a Harrymu přejel mráz po zádech.

" Ehm ne... Omlouvám se. Nemohl jsem si pomoct," pokrčil Harry rameny.

" Spi Pottere, zítra učíme," zavrčel Severus, ale v hloubi srdce ho to potěšilo.

" Tak dobrou," zašeptal Harry a uvelebil se znovu v mužově obětí. Bylo mu tam dobře.

Profesoři z BradavicKde žijí příběhy. Začni objevovat