1

203 15 13
                                    

"Sisli puslu her yer,göremezsin beni~"
"Belkide bir ateşin sönmesi,"
"Küçük bir kıvılcımdan...en büyük hatıralarım,ah"
"Ne kadar kaldım yangınlarda,geçmedi daha dumanı~"
"Oysa yaşamak istemedim ki...yaaaaak bu kez daha fazla,yak"
"Sönmesin asla kırmızının nef-"

Okula giderken sıkılmamak için birbirine uydurmaya çalışmadan değişik cümleler söylüyordum.Bir nevi zaman geçsin diye.

En sonunda çevredekiler bana garip garip bakınca susmak zorunda kalmıştım.Çünkü yolda farklı bir dilde bağırarak yürüyen birini görseniz siz de garip bakardınız.

Yapcak birşey yoktu.Okula kadar sessizce yürümek zorundaydım.Telefonum dün okuldaki dolabımda kalmıştı.Evet bunu nasıl becerdim.Çünkü o ara çok dalgındım.

Yetimhaneden ayrıldığımdan beri bir süredir Felix gilde kalıyordum.Bu hafta hasta olduğu için okuldan izin kağıdı almıştı.Changbin hyung benimle beraber okuldan sonraları ziyarete giderdi.

Hala sıkıntım geçmeyince neredeyse varmış olduğum okul yolunda taşlara tekme atıyordum.

Tekrar bir taşı tekmeliyeceğim sırada hızla biriyle çarpışmış ve yere düşmüştüm.Düştüğüm yerde hızın etkisiyle dizlerim acışırken kim olduğuna baktım.

"Changbin hyung"

Hyung bana yandan çarptığı için kendisi arka tarafıma kalmıştı.
Seslendiğimde bana dönmüş.Sanki az önce düşmemiş gibi hızla yerden kalktı ve kolumdan tutup okuldan tarafa koşmaya başladı.

"Hyung noldu?"

Yüzünde hafif sinirli ve endişeli hal varken hala hızla koşmaya devam ediyordu.

"Okulda anlatırım Jisung.Şimdi koş sadece."

=========================================
İlk bölüm kısa ama diğer bölümlerde uzun yapıcam kitaba girişi yapalım umarım beğenirsiniz.

Unutmadan ficte Hyunin,Changlix,Seungchan ve Namseok(Namjoon+Hoseok) var. D.O'yu okuyanlar multishipper olduğumu bilirler.

DEVAM EDECEK...

M.L -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin