2

119 12 4
                                    

Changbin hyungla koşuşturmanın ardından okula varmış bahçedeki banklardan birinde soluklanıyorduk.

Hala neden dolayı koştuğumuzu bilmesemde hyungun konuşması için bekliyordum.

Biz bahçede soluklanırken az önce sınıfın penceresinden bize bakan arkadaşlarımız Hyunjin ve Seungmin yanımıza geliyordu.

Hyunjin benim yanıma,Seungmin de karşıma oturmuş bize sorgular gözle bakıyordu.

Ne olduğunu bilmediğim için bakışlarımı Changbin hyunga çevirdim.

"Royak Gron'u biliyorsunuz değil mi?"

Dedi hepimizin yüzünde gözlerini gezdirip.Onaylar biçimde başımızı sallayınca devam etti.

"Bugün evden çıkarken gördüm onları bizim evin orda bir işleri olmazdı normalde bende takip ettim.Biraz ilerledikten sonra sokağın ters ucunda bir kadınla konuşuyorlardı.Ne konuştuklarını anlamadım ama bir süre daha dinledim.Kesik kesik duyduğum birkaç kelime vardı.Ama net bir şekilde Han Jisung dediğini duydum sanki tiksinir gibi diyordu.Yanlışlıkla ses çıkarttığımda yakalanırsam iyi şeyler olmıcanı bildiğim için koştum ve okula doğru gelmeye başladım.O ara Jisung ile çarpışmıştık bende peşimizde olabilirler diye onunla beraber koştum bu..."

Dedi tek solukta anlatıp nefes almaya başlarken.

Royak Gron okulumuzun ve bizim bu çevrenin psikopat çetesiydi.Okulda uyuşturucu okuldışında ise adam pataklamakla meşgul iki kardeşin çetesi.

Rohan Gron

Junyak Gron

=========================================

Tamam peki bu bölümde kısa baya bir kısa ama diğer bölüm yavaş yavaş giricez.okey??

DEVAM EDECEK...

M.L -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin