,,Som to ja....a úplne pochopím ak mi dáš teraz facku..aj dve za Jungkooka a vyh-" prerušil ma jeho pevným objatím a miernym vzlykaním do môjho ramena.,,Idiot. M-Myslel som, že ťa už nikdy neuvidíme. Le-en tak zmiznúť a n-nič nepovedať. T-Toto sa n-nerobí" vzlykal a objatie zpevnil.
Inokedy by mi vadilo akékoľvek pevné objatie ale dnes nie. Obmotal som ruky okolo jeho trupu a hlavu si položil na jeho rameno.
,,Mrzí ma to. Nikdy sme nechceli odísť ale rodičia nám nedali na výber. Nebyť Namjoona, tak tu dnes nie som. Naplánoval celú cestu späť" vysvetlil som a hladil ho po chrbte.
,,P-Prečo si sa aspoň neozval?" mierne sa odtiahol a sledoval ma.
,,Bál som sa, že budete naštvaní. Nemal som odvahu. Som zbabelec" zamrmlal som a pozrel do zeme.
,,Tak o sebe nehovor. Uzavrime zatiaĺ túto tému. Som šťastný, že si sa vrátil" utrel si slzy a obdaril ma jeho nádherným krabičkovým úsmevom.
S menším úsmevom som prikývol a znova ho objal. Objatie mi opätoval a obaja sme šťastne vydýchli.
,,Y-Yoongi-hyung?" Ozvalo sa z chodby. Obaja sme sa otočili za hlasom a sledovali rozospatého Jungkooka.
,,Je toto len ďal-"
,,Tentokrát nie"
S týmito slovami ma Kook už zvieral v drvivom objatí. Na nič sa nepýtal, nič nehovoril, len ma obímal. Nevadilo mi to. Užíval som si to. Do objatia sa pridal aj Tae a oboch si nás k sebe pritiahol.
,,Čo tak sa na všetko vykašľať, sadnúť si k nejakému filmu, ktorý budeme aj tak ignorovať a maznať sa" navrhol Tae. Obaja sme spokojne súhlasili a hneď šli ku gauču.
Ako Tae povedal, tak tam niečo pustil ale aj tak to ani jeden z nás nevnímal, pretože sme si všimali jeden druhého (or tretieho?).
,,Už nikam nepôjdeš, že?" Ozval sa Jungkook po chvilke ticha. Otočil som sa naňho a pousmial sa.
,,Už nie. Už sa nenechám odtrhnúť od vás a ostatných"
,,V tom prípade...Ja aj Tae by sme boli radi ak...by si sa k nam pridal" prekvapene som ho sledoval
,,Chceli sme sa ťa to spýtať už skôr...vlastne v deň, keď si odišiel. Obaja ťa máme radi a dúfame, že to nie je jednostranné. Obaja ťa miluju ale zároveň sa milujeme aj s Kookiem. Preto sme chceli skúsiť polyamorický vzťah....ak je to s tebou v poriadku" dokončil Tae. Oboch som ich zarazene sledoval. Jedna malá slza mi ztiekla po tvári popri úsmeve, ktorý som nedokázal udržať.
,,Rád. Oboch vás milujem tiež a na nič iné som ani nemyslel počas nášho odlúčenia" priznal som a oboch ich objal. Obaja ma pevne k sebe pritiskli a ja som v tejto chvíli nemohol myslieť na nič iné len ako na to, aké šťastie mám.
Po hodnej chvíli sme sa odtiahli a vzájomne sa na seba pozreli. Obaja sa ku mne naklonili a dali mi malý bozk na oba kútiky pier. Netrval dlho a bol jemný, no nám to v tejto chvíli vyhovovalo. Znova sme sa na seba nalepili a obímali sa. Naozaj som mal neskutočné šťastie a to len vďaka Jungkookovi, ktorý ma považoval za dievča. Vďaka nemu som sa spoznal s Taem a vďaka nemu ma Jungkook začal akceptovať. Teraz mi to príde ako komédia ale vďaka tehto komédii som našiel dvoch úžasných priateľov.
The End
Úprimne....myslela som, že som ten koniec Už dávno vydala ale...nevermind. Ďakujem vám za každý vote a za každé prečítanie tejto trash story. Úplne som odbočila od témy ale asi to tak malo byť. Uzatváram to ako completed🤝🏻
Love ya
MentolSuga
YOU ARE READING
My Crossdresser/TaeYoonKook
FanfictionMin Yoongi je 18 ročný chlapec. Už ho nebavil jeho normálny život. S bratom sa presťahovali do Seoulu kde Yoongi začína nový školský život ako dievča menom Min Yoonji. Avšak, ako dlho mu to vydrží?