23

303 21 10
                                    


Spolu s Joonom sme sa vracali domov. Boli už celkom neskoro a zajtra je škola, takže máme čo robiť, aby sme dokončili úlohy.

Neboli sme ďaleko od domu ale už teraz som videl svetlo z okna v kuchyni.

,,Zabudli sme zhasnúť?" spýtal sa prekvapene Joon.

,,Nemám ten pocit" zamrmlal som a pomaly šiel k domu.

Pri dverách ma Joon stiahol za seba a pomaly otvoril. Vošli sme dnu a šli ku kuchyni odkiaľ sa ozývali hlasy. Pomaly sme vošli a zarazene sledovali osoby za stolom.

,,M-mami? Tati?" ozval som sa prekvapene

,,No bolo na čase. Kde ste boli tak dlho? Nemáte náhodou zajtra školu?" spustila prednášku mama a hneď nám uštedrila pohlavok, avšak hneď na to nás objala.

,,Rada vás vidím po dlhej dobe" povedala nadšene. S Joonom sme jej objatie opätovali.

,,Čo tu robíte" nedalo mi to a musel som sa spýtať

,,To nemôžeme len tak navštíviť vlastné deti" spýtal sa otec nevinným tónom

,,Ale jasne, že ano.....Ale teraz naozaj" ozval sa tentokrát Joon. Obaja sme ich podozrievavo sledovali. Obom úsmev poklesol a posadili sa

,,Bežte si odniesť veci a porozprávame sa" povedal otec. Kývli sa a radšej urobili to čo chcú.

-

,,Takže....nebudeme chodiť okolo horúcej kaše..." začala mama a znervóznela.

,,Budeme sa sťahovať..Všetci štyria" povedal otec. Myslel som, že ma vykotí. To nemôžu mysieť vážne.

,,Kam preboha" spýtal sa zarazene Joon.

,,California. Dostal som ponuku na lepšiu prácu a nemôžete tu zostať osamote. Máte vybavenú aj školu" 

,,Čo?! Nemôžeme odísť. Máme tu kamarátov, ja tu mám konečne kamarátov a Joon si konečne niekoho našiel. Niekto, kto ho má skutočne rád. Nemôžme odísť" bol som naozaj zúfalí. Nechcem opustiť tie dve nemehlá a ostatných.

,,Mami, Tati...No ták. Nemôžme odísť" 

,,Je nám ľúto. Určite si dajaké pekné a milé dievča nájdete aj tam" povedala mama.

...To im je naozaj ukradnuté to, čo chceme my? 

MentolSuga

My Crossdresser/TaeYoonKook Where stories live. Discover now