Je to už pól roka, čo sme sa odsťahovali. Amerika nebola až tak zlá....Problém bol s jazykom...Teda len u mňa. Joonovi to šlo perfektne..No aj napriek tomu nám stále chýbali oni. Jin a Joon si volávali snáď každý deň...a ja s chalanmi vlastne tiež. Medzi nami síce nič nebolo..Ale aj tak mám pocit akoby mi niekto vzal kus môjho života. Neskutočne mi chýbali.
,,Hej Júlia. Už zasa rozmýšľaš nad svojimi Rómeami?" ozval sa Chris a s úšklebkom ma sledoval.
Chris a Felix boli asi moji jediný kamaráti, s ktorými som sa tu bavil. Taktiež to boli na pól korejci..nebolo tak ťažké sa dohovoriť
,,Huh, sklapni. Kde máš Felixa? Nebodaj ti odmietol dať fajku na wckach, keď si tu" vrátil som mu úder a prepálil ho pohľadom.
,,Tch, idiot. Lixie tu dnes nie je. Nie je mu dobre" zamrmlal s povzdychom.
,,Čo ty a chalani?" spýtal sa ma. Pri spomienke na nich som mierne posmutnel. Chýbajú mi dni s nimi
,,Včera sme volali. Bol to respektíve skupinový hovor. Po dlhej dobe som zasa videl všetkých" pousmial som sa.
,,To muselo byť fajn....Plánuješ sa tam vrátiť?" spýtal a s úsmevom a hlavu si položil na lavicu.
,,S Joonom sme si sľúbili, že hneď, ako to bude možné sa vrátime naspäť...Necháp ma zle...Nie je to tu zlé, ale.."
,,Ale chceš sa vrátiť za nimi. Chápem to. Obaja tam máte niekoho na kom vám záleží" dokončil za mňa s úsmevom....A vlastne to povedal presne...Chceli sme sa vrátiť kvôli nim.
,,...Áno...ale zasa mi budeš aj ty s Felixom chýbať"
,,Awhh, aký softie je z teba zrazu...Nepozeraj tak na mňa aj Joon by to potvrdil..Ale určite raz prídeme do Seoulu....a ty si tiež môžeš urobiť výlet sem" usmial sa a šťuchol do mňa. Prepálil som ho pohľadom, no potom sa usmial.
,,Raz áno. Rád vás uvidím" povedal som s úsmevom
,,No ešte, aby nie....Hej, nebi ma...Len žartujem, Hyung"
MentolSuga
ESTÁS LEYENDO
My Crossdresser/TaeYoonKook
FanficMin Yoongi je 18 ročný chlapec. Už ho nebavil jeho normálny život. S bratom sa presťahovali do Seoulu kde Yoongi začína nový školský život ako dievča menom Min Yoonji. Avšak, ako dlho mu to vydrží?